مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان مطرح کرد؛

دیده شدن همدان در جهان از اثرات برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان

«ویژه» گفت: برگزاری بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، باعث می‌شود این شهر در این بازه زمانی، در عرصه ملی و بین‌المللی دیده شود.
کد خبر: ۶۹۷۰۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۰ - 08October 2024

هبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «مسعود ویژه» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت برگزاری بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، اظهار داشت: این رویداد باعث پنج اتفاق مهم در همدان خواهد شد و اولین موضوع ایجاد شور و نشاط اجتماعی است که توسط کودکان به خانواده‌ها منتقل خواهد شد.

وی دومین اثر این رویداد بین المللی بودن آن است، افزود: این رویداد باعث می‌شود همدان در این بازه زمانی، در عرصه ملی و بین‌المللی دیده شود.

مشاور ارشد بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت: سومین اثر مثبت این رویداد این است که تجربه نشان داده در بازه زمانی برگزاری چنین رویدادهایی سطح کیفی و کمی آثار هنری استان در زمان برگزاری این رویداد چندین برابر می‌شود و گروه‌های زیادی از هنرمندان درگیر آن می‌شوند.

ویژه ادامه داد: چهارمین اثر برگزاری جشنواره را رونق اقتصادی است که با حضور میهمانان مختلف داخلی و خارجی شاهد این موضوع خواهیم بود‌.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه پنجمین اثر برگزاری این رویداد آماده شدن زیرساخت‌ها است، گفت: هم اکنون در این راستا ۷ سالن نمایش در سطح استان در حال تجهیز است و به برکت این رویداد هنری سالن‌های هنری شهرمان مجهز شده‌اند.

وی با بیان اینکه در ایام برگزاری جشنواره در شهرستان‌ها هم اجرا خواهیم داشت، متذکر شد: گروه‌های سیار در خیلی از روستاهای دور افتاده اجرا خواهند داشت، همچنین بخش ویژه‌ای هم مخصوص کودکان فلسطین نیز در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار