در جلسه‌ای مشترک مطرح شد؛

ساخت و نصب مبلمان شهری دفاع مقدس در منطقه ۲ اهواز

یکی دیگر از موارد مطرح شده بین مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و شهردار منطقه ۲ اهواز ساخت و نصب محتوای دفاع مقدسی در مبلمان شهری اهواز و نصب آن ها همسو با مخاطب شناسی شهروند امروز و به خصوص نسل جوان اهواز است.
کد خبر: ۶۹۷۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰ - 08October 2024

ساخت مبلمان شهری دفاع مقدس در منطقه ۲ اهوازبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در دفتر خود میزبان «رسول جامعی» شهردار منطقه ۲ اهواز بود.

در این دیدار چند موضوع مهم و اساسی مشترک مورد بحث و تبادل طرفین قرار گرفت. یکی از مباحث مطرح شده نصب سردیس شهدای شاخص در خیابان‌ها و معابر اصلی این منطقه از شهرداری است.

یکی دیگر از موارد مطرح شده ساخت و نصب محتوای دفاع مقدسی در مبلمان شهری اهواز به عنوان پایتخت دفاع مقدس است به گونه‌ای که طراحی، ساخت و نصب آن ها همسو با مخاطب شناسی شهروند امروز و به خصوص نسل جوان اهواز صورت بگیرد.

کلنگ زنی و ساخت یادمان شهدای پارک جزیره و تجلیل از خانواده های معظم شاهد در این منطقه نیز از موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح شد و مورد استقبال شهردار منطقه ۲ اهواز قرار گرفت.

انتهای پیام/

 

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار