اگر به دفاع از مظلوم و مستضعف برنخیزید مسلمان نیستید+ صوت

سردار شهید حاج حسین همدانی در سخنانی گفته است: این سازمان‌هایی که همه‌اش به دفاع از ظالم تشکیل شده‌اند و صدای هیچ آزادی‌خواهی، صدای هیچ مسلمانی به‌جز این امت ما به‌جز این مسلمانان ایران بیرون نمی‌آید. واقعاً انسان دلش به درد می‌آید.
کد خبر: ۶۹۷۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۱ - 08October 2024

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به مناسبت سالروز شهادت سرلشکر شهید حاج حسین همدانی برای اولین بار صوتی را منتشر کرده است. سردار شهید همدانی که به منظور طراحی و آماده‌سازی عملیات کربلای ۴ در قرارگاه نیروی زمینی سپاه در پادگان تیپ قدس سنندج در بیست و هفتم خردادماه سال ۱۳۶۵ سخنرانی کرده بر دفاع از مظلوم در مقابل ظالم تأکید داشته است.

اگر به دفاع از مظلوم و مستضعف برنخیزید مسلمان نیستید+ صوت

در این صوت می‌شنویم:

«ما داریم دنیا را و این انسان‌هایی که غافل شده‌اند و از خدا جدا شده‌اند، اینها را داریم دعوت می‌کنیم و زشتی‌ها را می‌خواهیم از این جامعه انسانی دور کنیم و در ابتدا دعوت ما دعوت برادریست با زبان است و اگر نشد همچون‌که با صدام با تیر به پیشانی‌اش زدیم آنها را با این چنینی دعوت به اسلام می‌کنیم تا این فساد و این ظلمی که در جامعه انسانیت هست بر‌طرف بشود و این دنیایی که امروز به‌عنوان دنیای متمدن و قرن بیستم است که بدتر از جنگل است بدتر از زندگی حیوانات است، می‌بینید که این‌همه انسان‌ها را می‌کشند، این‌همه مظلومین، این‌همه مستضعفین و این سازمان‌هایی که همه‌اش به دفاع از ظالم تشکیل شده‌اند و صدای هیچ آزادی‌خواهی، صدای هیچ مسلمانی به‌جز این امت ما به‌جز این مسلمانان ایران بیرون نمی‌آید و این‌همه جنایت‌هایی که در افغانستان و سرزمین اشغالی فلسطین هست، در کشور‌های آفریقایی، واقعاً انسان دلش به درد می‌آید. آخر چی؟ و به یاد حدیث پیامبر می‌افتد که اگر حتی دلسوزی نکنی حداقل یا به دفاع از این مظلوم و مستضعف برنخیزید مسلمان نیستید.»

** درباره شهید

سردار سرلشکر حسین همدانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس و مستشاران ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

سردار همدانی از بزرگ‌ترین فرماندهان جنگ سوریه است که با عنوان نابغه جنگ‌های نامنظم در غرب آسیا نامیده می‌شد، کسی که هوشمندانه با تشکیل بسیج مردمی، تشکیلات دفاع وطنی را در سوریه راه‌اندازی کرد.

شهید همدانی روز پنجشنبه ۱۶ مهر سال ۱۳۹۴ حین انجام مأموریت‌های مستشاری در حومه شهر حلب به شهادت رسید.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار