کمک خانواده شهید امنیت «احمد صالحی مله» برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد

خانواده شهید امنیت «احمد صالحی مله» مبلغی را برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اهدا کرد.
کد خبر: ۶۹۷۰۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸ - 08October 2024

کمک خانواده شهید امنیت «احمد صالحی مله» برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمدبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، خانواده شهید امنیت «احمد صالحی مله» مبلغی را برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اهدا کرد.

همسر و خانواده شهید «احمد صالحی مله» با حضور در ستاد دیه استان مازندران، مبلغی را برای مشارکت در آزادی دو زندانی جرایم غیرعمد اهدا کرد.

این خانواده نیکوکار به مناسبت سالگرد شهید والامقام تصمیم به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با هدف شادی روح شهید صالحی مبلغی را اهدا کردند.

همسر شهید مدافع امنیت شهید «احمد صالحی مله» با اشاره به اینکه شهید صالحی در ایام زندگی خودش دغدغه کمک به نیازمندان جامعه را داشت خانواده ایشان در همین راستا و جهت شادی روح این شهید تصمیم گرفتند تا با اهدای مبلغی زمینه آزادی دو نفر زندانی نیازمند مالی را با مشارکت ستاد دیه فراهم کنند.

بسیجی شهید «احمد صالحی مله» از سربازان گمنام امام زمان (عج)، نهم آذر در حین ماموریت تعقیب و گریز و مقابله با یک تیم تروریستی تکفیری که قصد برهم زدن امنیت کشور را داشتند در حوالی شهرستان زاهدان به درجه رفیع شهادت نائل آمد. مزار این شهید در گلزار شهدای ملامجدالدین ساری واقع است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها