مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد:

«وفاق ملی» یک شعار کارآمد در دوران دفاع مقدس بود

سرهنگ «خواست خدایی» گفت: «وفاق ملی» یک شعار کارآمد در دوران دفاع مقدس بود در حال حاضر اگر با همان فرهنگ و شعار «وفاق ملی» رو به جلو حرکت کنیم موفق خواهیم شد.
کد خبر: ۶۹۷۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳ - 08October 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست هم اندیشی سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با کارکنان این اداره‌کل برگزار شد.
 
سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ اثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با گرامیداشت یاد و خاطره شهید مقاومت «سید حسن نصرالله» حزب الله لبنان، اظهار داشت: دشمنان همواره در صدد توطئه و ضربه زدن به اسلام و جبهه مقاومت هستند لذا حزب الله و جبهه مقاومت شکست ناپذیر هستند.
 
وی با تاکید بر اینکه باید یقین داشته باشیم که در راه حق قرار گرفته ایم، افزود: یقین کلمه کارساز در دوران دفاع مقدس بود چرا که رزمندگان به امام و انقلاب اسلامی یقین داشتند و امروز نیز اگر مواظب نباشیم دشمن سعی می‌کند که این مهم را از ما بگیرد.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد به آیه‌ای از قرآن اشاره کرد و ادامه داد: هر کاری که در راه مقاومت و خدا باشد و یقین در آن کار داشته باشیم به طور قطع مزد آن را دریافت خواهیم کرد.
 
وفاق ملی یک شعار کارآمد در دوران دفاع مقدس بود
 
سرهنگ خواست خدایی با بیان اینکه باید حواسمان به نفوذ باشد در کشور باشد، خاطرنشان کرد: هدف نفوذ دور کردن مردم از انقلاب است و در مواقعی ناخواسته به اهداف نفوذ کمک می‌کنیم لذا تنها راه مقابله با آن پایبندی به انقلاب است.
 
این مسئول ابراز داشت: امروز کشور درگیر یک جنگ ترکیبی است؛ چنانچه با بصیرت و دشمن شناسی در مقابل این جنگ ترکیبی مبارزه کنیم با یاری خداوند دشمن نابود خواهد شد.
 
وی به شعار دولت چهاردهم اشاره کرد و گفت: وفاق ملی یک شعار کارآمد در دوران دفاع مقدس بود. همه در جنگ تحمیلی نقش داشتند و در حال حاضر اگر با همان فرهنگ و شعار رو به جلو حرمت کنیم موفق خواهیم شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار