مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان:

خیرخدابنده ای 500 میلیون ریال به لبنان، یمن و غزه کمک کرد

«هاشمی» گفت: یک خیر ۸۳ ساله‌ از شهرستان خدابنده ۵۰۰ میلیون ریال به لبنان، یمن و غزه کمک نقدی کرد.
کد خبر: ۶۹۷۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۳ - 08October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «حکمت‌اله هاشمی» امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: «محمدرضا رجبی» ۸۳ ساله ساکن شهر قیدار شهرستان خدابنده در اقدامی خداپسندانه ۵۰۰ میلیون ریال به لبنان، یمن و غزه کمک نقدی کرد.
وی اظهار داشت:  در هفت روز اخیر خیرین و مردم نوعدوست استان زنجان پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به لبنان، غزه و یمن کمک کردند.

محمد رضا رجبی، خیر شهر قیدار از شهرستان خدابنده می گوید: بنده با توجه به شعر جناب سعدی، بنی‌آدم اعضای یک‌ پیکرند که در آفرینش زیک گوهرند، چو عضوی به ‌درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار،  به برادران مسلمان خودم در لبنان و مناطق جنگ زده به اندازه وسع مالی جهت تسکین آلام بشری کمک کرده و این کمک‌ها را ادامه خواهم داد.
وی اظهار می کند: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی که کمک کردن را وظیفه انسانی مسلمانان فرمودند، بنده هم به تبعیت از این فرمایش وظیفه انسانی خود را انجام می‌دهم.
این خیر قیداری تاکید می‌کند: از سال ۱۳۴۶ همه واجبات دینی را در خصوص کارهای خیر وعام المنغعه انجام داده‌ام و در هر جایی، انسانی به کمک نیاز داشته تاکنون بنده پیش قدم شده‌ام.
رجبی ادامه می دهد:  روز گذشته 500 میلیون ریال کمک کرده‌ام و به حتم کمک‌های قابل توجهی خواهم کرد.
وی کمک به برادر مسلمان را یکی از وظایف خود بیان می کند و می گوید: وقتی مسلمانانی در هر جایی از دنیا نیاز به کمک داشته باشد باید که به برادران دینی کمک کرده و یارگیر آنان باشیم.
وی اظهار داشت: خیرین و نیکوکاران نوعدوست شهرستان خدابنده همواره در انجام کارهای خیر و عام المنفعه پیش قدم بوده‌اند تا گره‌ای از مشکلات انسان‌های نیازمند را به یاری خداوند متعال بگشایند.
گفتنی است، روند جمع آوری کمک‌های مردمی در استان زنجان به لبنان، یمن و غزه آغاز شده و این روند همچنان ادامه دارد، علاقمندان می‌توانند با مراجعه به ایستگاه‌های جمع آوری کمک و یا شعب جمعیت هلال احمر کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را تحویل دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار