رییس جامعه پزشکی استان کرمانشاه:

نیاز امروز جامعه به ویژه نسل جوان آشنایی کامل با اهداف و آرمان های شهداست

«کیانی» گفت: نیاز امروز جامعه به ویژه نسل جوان آشنایی کامل با اهداف و آرمان های شهداست و برگزاری این آیین ها می تواند این راه و رسم را به نسل جدید و آیندگان انتقال دهد.
کد خبر: ۶۹۷۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۷ - 09October 2024

نیاز امروز جامعه به ویژه نسل جوان آشنایی کامل با اهداف و آرمان های شهداستبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «سعید کیانی» رییس جامعه پزشکی استان کرمانشاه امروز در اجلاسیه جامعه پزشکی که با حضور جمعی از ایثارگران جامعه پزشکی، مسوولان و کادر بهداشت و درمان در سالن اجتماعات بیمارستان امام رضا (ع) برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه سلامت و هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: نیاز امروز جامعه به ویژه نسل جوان آشنایی کامل با اهداف و آرمان های شهداست و برگزاری این آیین ها می تواند این راه و رسم را به نسل جدید و آیندگان انتقال دهد.

 کیانی از خانواده شهدا به عنوان چشم و چراغ کشور یاد کرد و افزود: امروزه برگزاری اجلاسیه شهدای جامعه پزشکی تنها برای بزرگداشت شهیدان نیست، بلکه حرکتی به منظور انتقال سیره و منش آنهاست تا از این طریق روحیه امیدآفرینی در جامعه بیش از پیش تقویت شود.

وی شناخت ابعاد شخصیتی شهدا را از اهداف برگزاری اجلاسیه عنوان کرد و یادآور شد: ایمان، اخلاص، ایثار، مقاومت، شجاعت و جان‌فشانی شهدا ایران اسلامی را بیمه کرده و ابهت پوشالی ابرقدرت‌های شرق و غرب را در هم شکست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار