فرمانده انتظامی خلیل‌آباد خبر داد؛

کاهش ۱۵ درصدی جرایم در شهرستان خلیل‌آباد

سرهنگ حسن‌زاده گفت: نسبت به سال گذشته شاهد کاهش ۱۵ درصدی جرایم در شهرستان خلیل‌آباد هستیم
کد خبر: ۶۹۷۲۰۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸ - 09October 2024

کاهش ۱۵ درصدی جرایم در شهرستان خلیل‌آبادبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سرهنگ «مهدی حسن‌زاده» فرمانده انتظامی خلیل‌آباد در جمع تشکل‌های تعاونی و کارگری اظهار داشت: سعی پلیس در برنامه‌ها توجه به مردم و در راستای جهاد تبیین است.

وی گفت: با بازگشایی مرکز شماره گذاری در شهرستان، تاکنون برای دو هزار و ۳۵۰ خودرو پلاک گذاری صورت گرفته و از رفت آمد این تعداد به شهر‌های همجوار جلوگیری شده است.

فرمانده انتظامی خلیل‌آباد به روند کاهشی مسائل مربوط به سرقت‌ها اشاره کرد و با اعلام اینکه نسبت به سال گذشته پنج درصد کاهش در سرقت‌ها و نیز ۱۵ درصد کاهش جرایم را داریم، افزود: ارائه خدمت برای ۱۱۰ نفر در بحث صدور پروانه کسب در شهرستان یکی دیگر از خدمات پلیس به شهروندان است.

سرهنگ حسن‌زاده در گزارش خود به احداث ساختمان انتظامی شهرستان که با بیش از هزار و ۵۰۰ متر مربع زیربنا ساخته شده است به‌عنوان خدمتی شایسته از فراجا برای مردم این منطقه نام برد و تصریح کرد: خودیاری و مشارکت مردم در حوزه ساخت و همکاری در احداث ساختمان‌های انتظامی در شهر کندر و مرکز شهرستان سپاسگزاری کرد.

وی به برنامه‌های هفته فراجا در شهرستان اشاره کرد و با بیان اینکه چندین برنامه فرهنگی در شهرستان برگزار شده است، گفت: تصادفات برون شهری، امسال به پنج نفر کاهش یافت و این در حالی است که سال قبل از آن تعداد ۱۹ نفر فوتی را داشتیم.

فرمانده انتظامی خلیل‌آباد با اشاره به شعار هفته انتظامی در سال جاری پلیس هوشمند و مردم قانون‌مدار به کاهش ۱۵ درصدی جرایم در شهرستان اشاره و اظهار کرد: از تعداد ۵ هزار تماس با پلیس در یک سال گذشته بیش از هزار مورد منجر به تشکیل پرونده شده است و مابقی با ارشاد و رضایت طرفین ختم به خیر شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها