معاون اول دادستان کل کشور: خون شهید نصرالله باعث قوی‌ترشدن حزب‌الله می‌شود

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به استیصال صهیونیست‌ها گفت: فرجام همه جنایتکاران و ظالمان نیستی و نابودی است و رژیم صهیونیستی نیز قطعاً مانند تمامی زورگویان، نابود خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۷۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹ - 09October 2024

به گزارش خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محسن موسوی» معاون اول دادستان کل کشور در نهمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی که صبح امروز (چهارشنبه) به همت سازمان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، اظهار داشت: شهادت در مکتب اسلام و تشیع جایگاه بسیار رفیعی دارد که نصیب هرکسی نخواهد شد؛ چرا که این جایگاه آنقدر بلند است که امیرالمؤمنین علی (ع) تنها در یک جا عبارت «فزت و رب الکعبه» را بیان کردند و آن، زمانِ شهادت ایشان بود. این موضوع نشان‌ می‌دهد که شهادت در اسلام جایگاه بالایی دارد.

حجت‌الاسلام سید محسن موسوی

حجت‌الاسلام موسوی افزود: همه شهدا هم در یک مقام و منزلت نیستند؛ بعضی جایگاه ویژه‌تری نزد خداوند دارند. وقتی شخصیتی دارای یک مقام معنوی و در حال مبارزه با مقابله با دشمنان اسلام باشد، حتماً جایگاه بالاتری خواهد داشت و یکی از این افراد شهید «سید حسن نصرالله» است؛ کسی که مقام بزرگش در نماز جمعه نصر تهران با تعابیری همچون «برادرم، سید عزیزم و مجاهد بزرگ» از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی آشکار شد.

معاون اول دادستان کل کشور ادامه داد: حال باید این موضوع را بیان کنیم تا جوانان و مردم ما بدانند و برای آن‌ها عظمت مقاومت و نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین پستی و زبونی دشمن تبیین شود. جایگاه پستی که سید مقاومت درخصوص رژیم صهیونیستی به خوبی مطرح می‌کرد و آن را سست‌تر از خانه عنکبوت می‌نامید.

وی اضافه کرد: مصداق این موضوع را در حماسه ۷ اکتبر دیدیم که عزیزان مقاومت چگونه اثبات کردند که واقعاً رژیم صهیونیستی سست‌تر از خانه عنکبوت است؛ این‌ها باید تبیین شود تا همه بدانند که اسرائیل غاصب چقدر جنایتکار است و گا‌هی خودشان نیز اقرار می‌کنند که به چه وضعیت پستی گرفتار شده است.

حجت‌الاسلام موسوی گفت: کدام نظام قدرتمند جهانی با بمب، موشک، ترور و تخریب توانسته است پیروز شود؟ کدام حاکم نظامی سنگدل توانست بر مستضعفین پیروز شود؟ اگر تاریخ را مطالعه کنیم، می‌بینیم که هیچکدام از جنایتکاران پیروزی نداشته و از تاریخ روزگار محو و نابود شدند؛ مانند صدام و دیکتاتور‌های دیگری که سرانجامشان نیستی و نابودی شد و قطعاً رژیم صهیونیستی نیز مانند تمامی زورگویان به نیستی خواهد رسید و نابود خواهد شد.

معاون اول دادستان کل کشور عنوان کرد: متأسفانه سیطره تبلیغی دست آن‌هاست و نمی‌گذارند تا این حقایق به گوش مردم جهان برسد و آن‌جایی که صدای ما می‌رسد، می‌بینیم که چگونه علیه این مستکبران شعار داده و دل در گرو مردم مظلوم غزه و لبنان داده‌اند.

وی افزود: ما باید بیشتر این موضوعات را تبیین کنیم تا هم بشنوند و هم بدانند که عظمت جمهوری اسلامی و مقاومت به چه میزان است. امروز به یقین می‌توانیم بگوییم این رژیم واقعاً سردرگم و هراسان شده است و به همین دلیل دست به هر جنایتی می‌زند و به بی‌پناهان و بیمارستان‌ها حمله می‌کند.

حجت‌الاسلام موسوی تأکید کرد: قطعاً خون شهید سید حسن نصرالله باعث تنومند‌تر شدن و قوی‌تر شدن نیروهای مقاومت و حزب‌الله می‌شود؛ همان‌طور که وقتی «سید عباس موسوی» شهید شد و سید حسن نصرالله جانشین او شد، حزب‌الله قوی و قوی‌تر شد، قطعاً مقاومت قوی‌تر خواهد شد و این جنایتکاران راه به جایی نمی‌برند و از بین خواهند رفت.

معاون اول دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های خوب سید حسن نصرالله دشمن‌شناسی این شهید بود؛ همان چیزی که رهبر معظم انقلاب اسلامی بسیار بر آن تأکید دارند که مراقب باشیم تا فریب توطئه‌ها و نیرنگ‌های دشمن را نخوریم و در مسیر دشمنان و در جهت اهداف آن‌ها گام برنداریم.

انتهای پیام/ 381

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار