مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی:

اداره فرهنگ مامن هنرمندان است

حسین‌زاده گفت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مأمنی برای هنرمندان است؛ بر همین اساس باید برای حل مشکلات اهالی فرهنگ و هنر بکوشیم.
کد خبر: ۶۹۷۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳ - 09October 2024

اداره فرهنگ مامن هنرمندان استبه گزارش دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی، «محمد حسین‌زاده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان رضوی در اولین گردهمایی کارشناسان هنری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌ها در نیشابور اظهار داشت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مأمنی برای هنرمندان است و باید با هر آنچه در توان داریم مشکلات آن‌ها را حل کنیم.

وی گفت: با اصحاب فرهنگ و هنر باید با روی خوش برخورد داشت و در حد توان مشکلات آن‌ها را در بخش‌های اداری و فرااداری برطرف کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با همه سختی‌ها وقتی با صداقت وارد میدان می‌شویم حتی اگر نتوانیم مشکلات هنرمندان را حل کنیم همه از ما می‌پذیرند.

این مقام مسئول یادآور شد: از هنرمندان شهرستان‌ها تقاضا داریم ارتباط مستمری با معاون هنری و کارشناسان داشته باشند تا تجربیات و ضوابط را بتوانیم بخوبی منتقل کنیم و شهرستان‌ها با استان در خصوص اقدامات مشورت کنند.

حسن‌زاده تصریح کرد: در شهرستان‌ها همکاران ما تجارب، نظرات و پیشنهادات خوبی دارند و ما در استان برای بهتر شدن روند اجرای خوب ماموریت منتظر راه حل‌ها و پیشنهادات شما هستیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها