مسئول سازمان بسیج آموزش کشور:

باید فرهنگ و تفکر شهدا را به نسل بعد انتقال دهیم

سردار انصاری گفت: ما باید فرهنگ و تفکر شهدا را به نسل بعد انتقال دهیم، باید این فرهنگ، تفکر و اندیشه شهدا به نسل بعد منتقل شود چرا که بدین صورت کشور ما، نظام ما، اسلام ما همیشه بیمه می‌شود.
کد خبر: ۶۹۷۲۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۳ - 09October 2024

زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهادت نیستبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، امروز (سه شنبه) سرتیپ دوم پاسدار «جهانگیر انصاری» مسئول سازمان بسیج آموزش کشور ضمن ادای احترام به خانواده شهید رضایی که از شهدا مجموعه آموزش بودند اظهار داشت: ما با این نیت که هم خودمان روحیه بگیریم و هم با شهدا عهد ببندیم که در ادامه راهشان ثابت قدم هستیم به زیارت خانواده شهدا می‌رویم.

سردار انصاری دگفت: امروز هم جبهه مقاومت با ایثار و فدارکاری و شجاعت در برابرتمام کشور‌های قدرتمند دنیا و در راس آن استکبار جهانی که به پشتیبانی رژیم کودک کش رژیم صهیونیستی که زنان و کودکان مظلوم غزه و لبنان را به خاک خون کشیدند ایستادند و قطعا این کوردلان را شکست می‌دهند.
 
وی افزود: ما باید فرهنگ و تفکر شهدا را  به نسل بعد انتقال بدهیم همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از خود شهادت نیست؛ باید این فرهنگ، تفکر و اندیشه شهدا به نسل بعد منتقل شود چرا که بدین صورت کشور ما، نظام ما، اسلام همیشه بیمه می شود.
 
سردار انصاری خاطرنشان کرد: انتظار داریم از خانواده شهدا ما رو هم دعا کنند که ماهم مثل شهدا عاقبت به خیر شویم و قول می‌دهیم که همیشه به یاد شهدا هستیم و ادامه دهنده راه شهدا هستیم تا در این دنیا مقابل خانواده شهدا و امام حاضر و در آن دنیا مقابل پیامبر و معصومین و شهدا و امام شهدا شرمنده نشویم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها