باقر درویش: جنایات‌ها صهیونیست‌ها در لبنان و فلسطین برای ما درد آور است

رئیس انجمن حقوق بشر بحرین گفت: امروز ملت لبنان و فلسطین در مقابل جنایتکاران محکم ایستاده‌اند و قطعا جنایتکاران شکست خواهند خورد.
کد خبر: ۶۹۷۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۰ - 09October 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، «باقر درویش» رئیس انجمن حقوق بشر بحرین در نهمین کنفرانس بین‌المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) به همت سازمان حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد، با تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله، اظهار داشت: ما یک انسان کمیاب را در سطح جهان اسلام را از دست دادیم و شهادت سیدحسن نصرالله عزای ما از حادثه کربلا را نشان می‌دهد.

باقر درویش: جنایات‌ها صهیونیست‌ها در لبنان و فلسطین برای ما درد آور است

باقر درویش با بیان اینکه آتش کینه ما از دشمنان افزوده شده است، ادامه داد: همه ما عزم خود را برای نابودی ظالمان عالم جزم کرده‌ایم تا بر آنها غلبه کنیم.

رئیس انجمن حقوق بشر بحرین یادآور شد: جنایات‌ها و وحشی گری‌های صهیونیست‌ها در لبنان و فلسطین بسیار برای ما دردناک و درد آور است. زنان و جوانان و کودکان بی‌گناه و مظلوم را به شهادت می‌رسانند و متاسفانه همچنان این جنایات را ادامه می‌دهند.

وی با بیان اینکه هدف جنایتکاران صهیونیستی نابودی مردم مظلوم فلسطین و لبنان است، یادآور شد: امروز ملت لبنان و فلسطین در مقابل جنایتکاران محکم ایستاده‌اند و قطعا جنایتکاران شکست خواهند خورد.

باقر درویش با اشاره به سکوت مجامع و سازمان‌های بین‌المللی در قبال جنایت‌های صهیونیست‌ها گفت: این سازمان‌ها فقط عنوان حقوق بشر را یدک می‌کشند و مجاهدان در فلسطین و لبنان با جان و دل از ملت خود دفاع می‌کنند.

وی با تاکید بر جایگاه بالای ایران اسلامی در محور مقاومت عنوان کرد: ملت‌های اسلامی شما مسئول هستید و در روز قیامت در مقابل خداوند متعال باید پاسخگو باشید که چه کمکی به کشور‌های اسلامی در قبال جنایات صهیونیست‌ها به مردم فلسطین و منطقه کردید.

رئیس انجمن حقوق بشر بحرین با بیان اینکه ملت‌های مسلمان همگی باید از فلسطین و لبنان حمایت کنند، خاطرنشان کرد: ملت‌های مسلمان باید پشت پرچمدار جبهه مقاومت و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بایستند. 

وی در پایان با بیان اینکه عملیات وعده صادق ۲ قانون‌مند و حق پاسخ برای ایران در قبال جنایات صهیونیست‌ها بود، افزود: وعده صادق ۲ تصمیم شجاعانه‌ای در قبال صهیونیست‌های جنایتکار بود و بیش از ۲۰۰ موشک بسیار خوب به تل آویو شلیک شد.

انتهای پیام/ ۲۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار