نخستین رویداد تولید محتوا با هوش مصنوعی در چابهار برگزار خواهد شد

مسئول مرکز استانی سازمان سراج در سیستان و بلوچستان از برگزاری نخستین رویداد تولید محتوا با هوش مصنوعی در چابهار خبر داد.
کد خبر: ۶۹۷۲۸۲
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵ - 09October 2024

نخستین رویداد تولید محتوا با هوش مصنوعی در چابهار برگزار خواهد شدبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «سعید دهنوی» مسئول مرکز استانی سازمان سراج در سیستان و بلوچستان گفت: زیرساخت های آموزشی و اشتغالزا، کارگروه‌های تخصصی و رویداد‌های مشترک می‌توانند به تسریع فرآیند شبکه‌سازی و همکاری بین فعالان این حوزه کمک کنند و فضایی را برای نوآوری و ارائه راه‌حل‌های جدید در جامعه فراهم آورند.

وی بیان کرد: برگزاری چنین رویدادی بویژه با ابعاد ملی در سیستان و بلوچستان، به تقویت چهره این استان و تجلی تعبیر گنج پنهان برای این خطه در اذهان عمومی و فعالان عرصه تولید محتوا عنوان استانی با ظرفیت‌های ویژه نیروی انسانی، علمی و پیشرو در هوش مصنوعی و برخوردار از ظرفیت‌های تجاری، صنعتی، فرهنگی و گردشگری کمک زیادی می‌کند.

مسئول مرکز استانی سازمان سراج در سیستان و بلوچستان گفت: در نتیجه رویداد ملی تولید محتوا با هوش مصنوعی، بستری را برای پرورش ایده‌ها، خلاقیت‌ها و کاربرد‌های نوین و همچنین رشد استان و کشور فراهم می‌کنند.

وی افزود: نخستین رویداد ملی تولید محتوا با هوش مصنوعی با اهداف شناسایی و حمایت از استعداد‌های برتر در حوزه تولیدات هوش مصنوعی، کمک به شکوفایی استعداد‌های هنری، رسانه‌ای و علمی بالقوه جوانان استان و کشور، ایجاد انگیزه، تقویت روحیه تولید کننده وکنشگرانه به جای روحیه منفعلانه در فضای مجازی، جبهه سازی تولید کنندگان جوان در عرصه هوش مصنوعی و عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در این حوزه، کمک به اشتغال تولید کنندگان هوش مصنوعی کشور از طریق راه اندازی زیرساخت و معرفی استان به عنوان یکی از سرآمدان هوش مصنوعی در کشور در ۹، ۱۰ و ۱۱ آبان ماه سالجاری در شهرستان چابهار برگزار می‌شود.

دهنوی تاکید کرد: این رویداد که شامل دو بخش گردشگری آشنایی با ظرفیت‌های چابهار و رقابت، ویژه تولید کنندگان با هوش مصنوعی در سراسر کشور و همچنین برگزیده‌های رویداد‌های استانی است که پیش‌تر در ایرانشهر، زاهدان، زابل و دیگر شهر‌های کشور برگزار شده است.
وی ادامه داد: برآورد هزینه به ازای هر نفر در این رویداد مبلغ ۵۰ میلیون ریال است که با تخفیف ۹۰ درصدی در نظر گرفته شده، چهار میلیون و ۹۹۰ هزار ریال می‌شود، همچنین اسکان و وعده‌های غذایی برای همه شرکت کنندگان رایگان است و ما میزبان شرکت کنندگانی از سراسر کشور هستیم.

مسئول مرکز استانی سازمان سراج در سیستان و بلوچستان گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد باید با ابزار‌های تولیدمحتوا با هوش مصنوعی و حداقل‌های هوش مصنوعی آشنا بوده و سابقه تولید اثر نیز داشته باشند. تولید کنندگان برای شرکت باید از طریق سایت ai-hana.ir حداکثر تا ۲۲ مهر ماه اقدام به ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار