رئیس کل دادگستری استان مرکزی:

دستگاه قضایی استان مرکزی پشتیبان فعالان عرصه تولید است

جزایی گفت: سیاست و ریل گذاری قوه قضاییه در جهت کمک و پشتیبانی از تولید در سالی مزین به جهش تولید است و این قوه تمام تلاش خود را به منظور تقویت جامعه کار و تولید و همچنین حمایت از حقوق صنعت و کارگر بکار خواهد گرفت.
کد خبر: ۶۹۷۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸ - 09October 2024

دستگاه قضایی استان مرکزی پشتیبان فعالان عرصه تولید استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، حجت الاسلام والمسلمین سعید جزایی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در بازدید از شرکت صنایع آذرآب اظهار داشت: قوه قضاییه و به تبع آن دستگاه قضایی در استان مرکزی اهتمام ویژه‌ای در راستای تقویت تولید و جامعه کار و تولید واحد‌های تولیدی دارد و در جهت وظیفه خود اقدامات و تلاش لازم را در راستای رفع موانع تولید در دستور کار خود قرار داده است.

وی ادامه داد: دادگستری استان مرکزی در راستای تولید و رفع موانع آن فعالیت و اقدامات شایسته و قابل توجهی را انجام داده چراکه صنعت و واحد‌های تولیدی، پیشانی کار و صف اول تولید هستند.

رئیس کل دادگستری استان مرکزی با بیان اینکه کشوری می‌تواند پیشرفت کند که به تعالی در اقتصاد برسد تصریح کرد: افزایش رشد تولید و شکوفا شدن آن و همچنین استفاده از ظرفیت ۱۰۰ درصدی در صنایع از اهداف دستگاه قضایی بشمار می‌رود چراکه جنگ آینده، جنگ اقتصادی است و رشد تولید پیروزی در این جنگ را در پی خواهد داشت.

حجت الاسلام جزایی در ادامه ضمن اشاره به بازدید صورت گرفته از شرکت صنایع آذرآب یادآور شد: در بسیاری از واحد‌های شرکت صنایع آذرآب دور زدن تحریم‌ها و تلاش پرسنل و مدیران این شرکت به خوبی قابل مشاهده بود و به همین دلیل است که گفته می‌شود صنعت و کارگر در صف مقدم جنگ اقتصادی هستند و انتظار می‌رود این روند ادامه داشته باشد، دستگاه قضایی و مدیران ارشد استان نیز بر اساس وظیفه خود پشتیبان این شرکت و سایر واحد‌های تولیدی خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها