یادواره شهدای ستاد ارتش برگزار می‌شود

معاون نیروی انسانی ارتش با بیان اینکه برگزاری یادواره شهداء موجب اشاعه فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی در جامعه می‌شود، گفت: یادواره شهدای ستاد ارتش ۱۹ مهرماه به میزبانی شهر مشهد مقدس برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۷۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷ - 09October 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «محمد پورکلهر» معاون نیروی انسانی ارتش، از برگزاری یادواره شهدای ستاد آجا در شهر مشهد مقدس خبر داد و اظهار داشت: به منظور تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و پاسداشت خون شهیدان و نیز در راستای اجرای اوامر و تدابیر فرمانده کل ارتش، یادواره شهدای ستاد ارتش در تاریخ ۱۹ مهرماه ۱۴۰۳ در شهر مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

معاون نیروی انسانی ارتش

امیر دریادار پورکلهر با بیان اینکه برگزاری یادواره شهداء موجب اشاعه فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی در جامعه می‌شود، افزود: امروز صلابت و سرافرازی ایران مرهون هدایت‌های امامین انقلاب و ازخودگذشتگی شهدا و فرزندان صالح انقلاب است و هدف از برگزاری این یادواره نیز زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا بوده و رسالت ما در معاونت نیروی انسانی ارتش، تکریم خانواده‌های این عزیزان است.

معاون نیروی انسانی ارتش گفت: خانواده‌های شهدا مظهر صبر و استقامت هستند و برگزاری یادواره شهدا و تجلیل از خانواده ایشان، وظیفه‌ای ملی و همگانی است.

دریادار پورکلهر صلابت امروز ایران را مرهون مجاهدت شهدا دانست و خاطرنشان کرد: شهدا برای حفظ این مرز و بوم و پاسداری از دین، ایثار و فداکاری کردند و ما نیز باید با اقتدار و افتخار ادامه‌دهنده راه این عزیزان باشیم.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار