شهردار منطقه ۸ کرمانشاه خبر داد؛

اکران فیلم «قلب رقه» همزمان با کنگره ملی شهدا کرمانشاه

«معنوی» از اکران فیلم سینمایی «قلب رقه» همزمان با کنگره ملی شهدا در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۶۹۷۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶ - 09October 2024

اکران فیلم «قلب رقه» همزمان با کنگره ملی شهدا کرمانشاهبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه،«مهدی معنوی» شهردار منطقه ۸ کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران از نقش پررنگ شهرداری این منطقه در برگزاری کنگره ملی شهدای استان سخن گفت و اظهار داشت: شهرداری در کنگره ملی شهدا برنامه‌های متعددی دارد و نقش این منطقه به‌صورت مشخص دیده‌شده است.

وی گفت: در این راستا اهتزاز بزرگ‌ترین پرچم مقاومت میدان آزادگان این شهر و نیز پرچم شهدای مدافع حرم با حضور مسئولان ارشد استان انجام شد و برنامه‌های بسیار شاخص دیگری نیز در دست اقدام است.

شهردار منطقه ۸ کرمانشاه با بیان اینکه این منطقه توجه ویژه‌ای به رسالت فرهنگی خود دارد، گفت: در راستای کنگره ملی شهدای استان شهرداری در کنار سایر دستگاه‌ها اقدامات بسیار مناسبی را تدوین کرده است.

وی به نوربردازی و رنگ‌آمیزی سردیس‌ها؛ برپایی موکب و‌نمایشگاه آزادگان؛ اجرای نمایشگاه خط؛ برپایی نمایشگاه عکس اشاره کرد و گفت: در آستانه این کنگره فیلم سینمایی «قلب رقه» بصورت اکران سیار در اماکن منطقه ۸ نیز به نمایش در خواهد آمد.

شهردار منطقه ۸ کرمانشاه در تلاشیم اقدامات ویژه فرهنگی دیگری را نیز در این حوزه رقم بزنیم که به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها