سردار جباری: نیروهای حزب‌الله از آمادگی کامل برخوردارند

مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه شهید «سیدحسن نصرالله» جوانان برومندی را تربیت کرده است، گفت: پس از اتفاقات اخیر، ساختار حزب‌الله لبنان ساماندهی شده است و نیروهای حزب‌الله کاملاً آماده هستند.
کد خبر: ۶۹۷۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۱:۴۹ - 10October 2024

سردار سرتیپ پاسدار «ابراهیم جباری» مشاور فرمانده کل سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره میزان توانمندی حزب‌الله لبنان اظهار داشت: امروز جبهه مقاومت از روحیه بالایی برای نبرد با جنایتکاران صهیونیست برخوردار است و شهید «سیدحسن نصرالله» در مدت زمان حیات خود ده‌ها هزار رزمنده و فرمانده را تربیت کرد که همگی آن‌ها در اوج آمادگی هستند.

سردار جباری: ساختار حزب الله لبنان به وضعیت اول برگشته و ساماندهی شده و کاملا آماده نبرد هستند

سردار جباری با تأکید بر اینکه رزمندگان حزب‌الله لبنان قابلیت‌ها و توانمندی‌های بالایی دارند، ادامه داد: شهید سیدحسن نصرالله جوانان برومندی را تربیت کرده که اجازه نمی‌دهند وقفه و سستی در عزم و اراده جبهه مقاومت به وجود بیاید.

مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه امروز جوانان برومند و آموزش‌دیده حزب‌الله لبنان، خلأ فقدان شهید نصرالله را پُر کرده‌اند، گفت: راه دبیرکل فقید حزب‌الله لبنان ادامه دارد. پس از اتفاقات اخیر، امروز ساختار این جنبش ساماندهی شده است و نیروهای حزب‌الله کاملاً آماده هستند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها