سرپرست امور مهندسی دفاع مقدس خوزستان خبر داد؛

فعالیت همزمان ۸ جبهه کاری در یادمان‌های شهدای گمنام خوزستان

خواجه نصیر گفت: بنا به تدابیر سردار مرادحاجتی و تاکید وی بر تکمیل همه یادمان‌ها در اولین فرصت ممکن، در هشت جبهه و در سراسر استان به صورت همزمان در حال تجهیز کارگاه برای تکمیل یادمان‌ها و رفع ایرادات نهایی آن‌ها در حوزه فنی، مهندسی هستیم.
کد خبر: ۶۹۷۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵ - 09October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، «حمیدرضا خواجه نصیر» سرپرست امور فنی، مهندسی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در جلسه با سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گزارشی از آخرین فعالیت‌های حوزه مهندسی ارائه داد.

فعالیت همزمان ۸ جبهه کاری در یادمان‌های شهدای گمنام خوزستان

وی در این گزارش به انعقاد قرارداد با چند پیمانکار استان اشاره کرد و اظهار داشت: در قدم اول مشکلات همه یادمان شهدای گمنام استان را بررسی و مسائل مهندسی آن‌ها را احصا کردیم.

خواجه نصیر افزود: بنا به تدابیر سردار مرادحاجتی و تاکید وی بر تکمیل همه یادمان‌ها در اولین فرصت ممکن، در هشت جبهه و در سراسر استان به صورت همزمان در حال تجهیز کارگاه و آغاز به کار برای تکمیل یادمان‌ها و رفع ایرادات نهایی آن‌ها در حوزه فنی، مهندسی هستیم.

فعالیت همزمان ۸ جبهه کاری در یادمان‌های شهدای گمنام خوزستان

سرپرست امور فنی، مهندسی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان با اشاره به این که خوزستان دارای ۱۵۷ نقطه یادمانی و ۸۳۶ شهید گمنام است، گفت: خوزستان به عنوان پایتخت دفاع مقدس به اندازه نیمی از کشور دارای یادمان، مکان رخداد و فضاهایی است که نیاز به ساخت، تکمیل، تجهیز و نگهداری دارند و این حجم از کار نیاز به همت جهادی و اراده استانی و بلکه ملی دارد تا ما شرمنده خانواده معظم شهدا و ایثارگران استان نشویم.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها