فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران:

دوره سربازی مقدس و بسیار پر اهمیت است

سردار «مفخمی شهرستانی» گفت: کار سربازی کار مقدس و بسیار پر اهمیت است و باید قدردان این توفیق خدمت باشیم.
کد خبر: ۶۹۷۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۲ - 09October 2024

دوره سربازی مقدس و بسیار پر اهمیت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سردار «حسن مفخمی شهرستانی» فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران امروز در جشنواره روز سرباز و تجلیل از سربازان نمونه استان که در سالن غدیر نیروی انتظامی استان برگزار شد، با بیان اینکه هرچی داریم به برکت خون شهداست از مادر شهید رمضانی که در مراسم حضور داشت قدردانی کرد.

وی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی پوشیدن لباس سربازی را افتخار دانست و افزود: کلمه سربازی به خاطر قداستی که دارد خیلی ارزشمند است.

این مسئول با بیان اینکه هدف از سربازی خدمت به مردم و خدمت به جامعه اسلامی است و این افتخار است، ادامه داد: همه ما در پوشیدن این لباس مقدس افتخاری بالاتر از شهادت را در وجود خودمان نمی‌بینیم.

وی اذعان داشت: هدف همه کسانی که این لباس را پوشیده‌اند امنیت و برقراری امنیت است که خیلی مهم است.

سردار مفخمی شهرستانی با اشاره به اهمیت امنیت در مرز‌ها و داخل شهر‌ها و امنیتی که در همه ابعاد برقرار می‌شود، گفت: کار سربازی کار مقدس و بسیار پر اهمیت است و باید قدردان این توفیق خدمت باشیم.

فرمانده نیروی انتظامی مازندران خدمت تحت لوای پرچم جمهوری اسلامی ایران را توفیق دانست و خاطرنشان کرد: باید قدردان مردم عزیز باشیم و اینگونه خدمت را قدر بدانیم و در هر عرصه‌ای که هستیم بتوانیم بهترین خدمت را ارائه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها