فرمانده پدافند هوایی شهید ظرافتی مازندران مستقر در بابلسر تأکید کرد؛

لزوم تقویت روحیه تعامل و همدلی میان نهاد‌های مختلف نظامی و انتظامی

سرهنگ «مهدی نژاد» به لزوم تقویت روحیه تعامل و همدلی میان نهاد‌های مختلف نظامی و انتظامی و همکاری همه‌جانبه برای حفظ اقتدار و امنیت ملی تاکید کرد. 
کد خبر: ۶۹۷۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸ - 09October 2024

لزوم تقویت روحیه تعامل و همدلی میان نهاد‌های مختلف نظامی و انتظامیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، به مناسبت هفته فراجا، سرهنگ ستاد «سید احمد مهدی نژاد» فرمانده پدافند هوایی شهید ظرافتی استان مازندران مستقر در بابلسر امروز با حضور در فرماندهی انتظامی استان مازندران از سردار سرتیپ دوم «حسن مفخمی شهرستانی» فرماندهی انتظامی استان دیدار کرد و هفته فراجا را تبریک گفت.

مهدی نژاد ضمن تاکید بر اهمیت و جایگاه ویژه فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت و آرامش کشور از تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی این نیرو تقدیر به عمل آورد.

وی اظهار داشت: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با تلاش‌های خستگی‌ناپذیر خود در تمامی نقاط کشور، نقش بی‌بدیلی در حفظ امنیت عمومی و مقابله با تهدیدات داخلی ایفا می‌کند. آرامش و امنیت امروز جامعه، مرهون ایثارگری‌ها و فداکاری‌های نیرو‌های فراجا است که با تعهد و اخلاص در خدمت مردم و کشور هستند.

فرمانده پدافند هوایی شهید ظرافتی استان مازندران مستقر در بابلسر در ادامه، به لزوم تقویت روحیه تعامل و همدلی میان نهاد‌های مختلف نظامی و انتظامی و همکاری همه‌جانبه برای حفظ اقتدار و امنیت ملی تاکید کرد. 

فرمانده پدافند هوایی شهید ظرافتی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای نیرو‌های انتظامی تاکید کرد که امنیت کشور در سایه همکاری و همبستگی تمامی نیرو‌های نظامی و انتظامی پایدار خواهد ماند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها