رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور:

موزه دفاع مقدس استان مازندران در راستای جهاد تبیین گام برمی‌دارد

«بختیاری» گفت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان مازندران در راستای جهاد تبیین گام برمی‌دارد.
کد خبر: ۶۹۷۴۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۰ - 10October 2024

موزه دفاع مقدس استان مازندران در راستای جهاد تبیین گام برمی‌دارد«سید مرتضی بختیاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور امروز در حاشیه بازدید از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس و مقاومت استان مازندران و اداری احترام یه یادمان هشت شهید گمنام این مکان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مازندران، با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب ترویج شهادت و ایثارگری کمتر از شهادت نیست، اظهار داشت: اینگونه مراکز در راستای جهاد تبیین و فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به بازدید ۳۰ هزار دانش آموز از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران افزود: این بازدید‌ها ضمن آشنایی با ایثارگری و رشادت شهدا بویژه شهدای دانش آموز، برای این قشر، خاطره‌ای ماندگار خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه اگر عزتی داریم به برکت هشت سال دفاع مقدس است، ادامه داد: برکات دفاع مقدس که امام راحل فرمودند در جامعه مشهود است و ما مدیون شهدا هستیم و یکی از ثمرات عملی که دین خودمان را ادا کنیم بازدید از مراکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس است.

بختیاری با بیان اینکه یکی از بهترین ماموریت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) پیاده کردن هدف تأسیس کمیته امداد از ناحیه امام راحل است، اذعان داشت: امام راحل به موسسین کمیته امداد خطاب کردند کار شما مدد به کار است مدد به حیات است و مدد به زندگی شرافتمندانه است.

این مسئول گفت: همچنین یکی از ماموریت‌هایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی به این کمیته دادند شکوفایی استعدادهاست و اگر این ماموریت‌ها اجرا شود در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواهد بود.

در این بازدید، سرهنگ «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران از روند ساخت و پیشرفت پروژه‌های مختلف مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران گزارشی را ارائه کرد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار