کارشناس سیاست خارجی و روابط بین‌الملل:

تقویت گروه‌های مقاومت جزو دستاورد‌های عملیات «طوفان‌الاقصی» است

اصغریان گفت: یکی از مهمترین دستاورد‌های عملیات طوفان‌الاقصی تقویت و همپوشانی گروه‌های مقاومت بود به‌گونه‌ای که گروه‌های مقاومت شیعی و سنی در کنار هم قرار گرفتند.
کد خبر: ۶۹۷۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۰ - 10October 2024

تقویت گروه‌های مقاومت جزو دستاورد‌های عملیات «طوفان‌الاقصی» استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، به مناسبت سالگرد عملیات طوفان‌الاقصی همایش «الفبای فتح قریب» با حضور جمعی از اساتید و طلاب مدرسه علمیه نرجس (س) در مشهد برگزار شد.

«زینب اصغریان» استاد دانشگاه و کارشناس سیاست خارجی و روابط بین‌الملل، در تشریح تحولات اخیر لبنان و فلسطین اظهار داشت: مهمترین حادثه بعد از عملیات طوفان‌الاقصی ترور اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس بود که در تهران اتفاق افتاد و ترور فواد شکر و پس از آن ترور رهبر مقاومت سید حسن نصرالله پس از آن انجام شد.

وی افزود: تحولی که این حوادث در نظام بین‌الملل ایجاد کرد ممانعت از عادی‌سازی روابط کشور‌های اسلامی با رژیم صهیونیستی و پیمان صلح ابراهیم بود.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه رهبران مقاومت عملیات حمله به تل‌آویو را طراحی کردند، بیان داشت: مفتضحانه‌ترین شکست، شکست اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بود که از طراحی این عملیات باخبر نشد.

اصغریان تصریح کرد: یکی از مهمترین دستاورد‌های عملیات طوفان‌الاقصی تقویت و همپوشانی گروه‌های مقاومت بود به‌گونه‌ای که گروه‌های مقاومت شیعی و سنی در کنار هم قرار گرفتند.

این استاد حوزه گفت: دستاورد دیگر تحولات سال گذشته و نقش دولت شهید آیت‌الله رئیسی و دیپلماسی سیاسی شهید جمهور، ارتقا جایگاه سیاسی ایران در جهان بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار