مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

مادامی که درب شهادت در فراجا باز باشد، مردم احساس امنیت می‌کنند

سردار مرادحاجتی گفت: هر روز شاهد انتشار خبر شهادت چند مامور انتظامی در سراسر کشور هستیم که این امر نشان می‌دهد دشمن از عملکرد این نیرو عصبانی است.
کد خبر: ۶۹۷۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶ - 10October 2024

مادامی که درب شهادت در فراجا باز باشد، مردم احساس امنیت می‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز به مناسبت هفته فراجا در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان حاضر شد و در جمع فرماندهان و پرسنل این نیرو به ایراد سخن پرداخت.

وی در این آئین به نقش بی بدیل نیروی انتظامی در امنیت مرزها و شهرها پرداخت و اظهار داشت: سبزپوشان پلیس در کشور ما با تقدیم جانشان، امنیت را برای شهروندان تامین می‌کنند.

سردار مرادحاجتی گفت: هر روز شاهد انتشار خبر شهادت چند مامور انتظامی در سراسر کشور هستیم که این امر نشان می‌دهد دشمن از عملکرد این نیرو عصبانی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: نیروهای مسلح ما در چند جبهه در حال مبارزه و مقابله با تهدیدات دشمنان هستند. گاهی این تهدیدها می‌تواند حمله مستقیم آمریکا و ایادی‌اش در جنگ‌های نیابتی و حتی مستقیم باشد و گاهی عملیات‌های خرابکارانه که امنیت شهرها را برهم بزند.

وی متذکر شد: مادامی که درب شهادت در مقرهای فراجا باز باشد، مردم احساس امنیت دارند چون به این باور رسیده‌اند که فرزندانی از این مملکت هستند که تا پای جان حواس‌شان به آرامش مردم هست.

سردار مرادحاجتی اوضاع منطقه را نیز بررسی کرد و گفت: جبهه مقاومت فراتر از آن است که دشمن تصور می‌کند چون این جبهه یک مکتب فکری و عقلانی است که با ریزش هر فرد، رویش چند نیروی دیگر را خواهد داشت.

انتهای پیام/

 

 

نظر شما
پربیننده ها