فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فاروج :

دیدار با خانواده شهدا موجب قوت قلب است

سرهنگ نوری گفت: دیدار با خانواده شهدا موجب قوت قلب است، ملت ایران دلاور مردی و از خودگذشتگی شهداء، جانبازان و آزادگان را هرگز از یاد نخواهد برد و امروز همه آحاد جامعه مدیون ایثارگری جوانان شایسته‌ای هستند که جان خودشان را فدا کردندو آسمانی شدند.
کد خبر: ۶۹۷۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۸ - 10October 2024

دیدار با خانواده شهدا موجب قوت قلب استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، امروز (پنجشنبه) سرهنگ پاسدار «حسن نوری»  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فاروج در دیدار با خانواده شهید صفدری از شهدای شهرستان اظهار داشت: توسعه و پیشرفت کشور، عزت و اقتدار نظام در سایه جانفشانی شهدای والامقام و از خودگذشتگی آنان حاصل شده است.

وی خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدا موجب قوت قلب است، ملت ایران دلاور مردی و از خودگذشتگی شهداء، جانبازان و آزادگان را هرگز از یاد نخواهد برد و امروز همه آحاد جامعه مدیون ایثارگری جوانان شایسته‌ای هستند که جان خودشان را فدا کردند و آسمانی شدند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج فاروج گفت: خانواده شهدا دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده‌اند و امروز وظیفه ما است که نسبت به تکریم خانواده شهدا و یادگاران آنان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با احساس مسئولیت بیشتری تلاش کنیم.
 
انتهای پیام/

 

 

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار