پیشرفت و توانمندی ایران به برکت دفاع مقدس است/ هیچ معادله‌ای در منطقه بدون حضور ایران قابل حل نیست

جانشین فرمانده دانشگاه علوم فنون و هوایی شهید ستاری گفت: پیشرفت و توانمندی جمهوری اسلامی ایران به برکت معارف دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۶۹۷۵۱۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷ - 10October 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرهنگ «حمید زارعی» جانشین فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری، امروز (پنجشنبه) در اختتامیه بیست و سومین دوره نظری هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی که با حضور دانشجویان در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری در حال برگزاری است، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا، اظهار داشت: خدای متعال را سپاسگزاریم که در این فضای معنوی عطر و بوی شهدا را جاری و ثاری کرده است و این دوره از هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی مصادف با تکریم از شهید والا مقام نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی شهید خاکی‌زاده عزیز شده است.

پیشرفت و توانمندی ایران به برکت دفاع مقدس است/ هیچ معادله‌ای در منطقه بدون حضور ایران قابل حل نیست

وی ادامه داد: دوره معارف جنگ با حضور فرماندهان عزیز ارتش جمهوری اسلامی ایران و پیشکسوتان دفاع مقدس به خوبی برگزار شد. مطالب مفیدی که در این دوره با برکت به شما عزیزان منتقل شده است همان معارف دوران دفاع مقدس است که موجب پیروزی ما در جنگ تحمیلی شده است.

جانشین فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری افزود: معارف دوران دفاع مقدس تاثیرات مفید و سازنده‌ای در زندگی شخصی، اجتماعی و دوران با برکت نظامی گری شما دانشجویان عزیز دارد.

وی با تاکید بر اینکه معارف دفاع مقدس یک گنجینه تمام نشدنی است و تنها در طول این دوره قابل بیان نیست، یادآور شد: پیشرفت و توانمندی جمهوری اسلامی ایران به برکت معارف دوران دفاع مقدس است.

جانشین فرمانده دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری تصریح کرد: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون مجاهدت رزمندگان در دوران دفاع مقدس است و امروز هیچ معادله‌ای در منطقه بدون حضور ایران قابل حل نیست. یکی از ویژگی‌های هشت سال دفاع مقدس، شجاعت و دلیری رزمندگان و بالاخص فرماندهان دفاع مقدس است؛ شجاعتی که برگرفته از اعتقاد و ایمان رزمندگان ما بود.

وی با بیان اینکه شجاعت رزمندگان در دوران دفاع مقدس موجب شده بود تا فرماندهان در میدان حضوری مستقیم داشته باشند، خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به افتخار شهادت نائل شدند؛ فرماندهان ما در میدان حضور داشتند و اگر این عزیزان در پشت اتاق‌های جنگ نشسته بودند و می‌خواستند نبرد را از آنجا هدایت کنند به افتخار شهادت نائل نمی‌شدند. 

در پایان مراسم اختتامیه بیست و سومین دوره نظری هیئت معارف جنگ شهید صیاد شیرازی، از خانواده شهید قدیمی (شهید کادر پرواز رئیس جمهور) تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار