سرپرست دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری:

اجلاسیه شهدای دانشجومعلم چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شود

قربانعلی کریمی گفت: اجلاسیه ۵۷ شهید دانشجومعلم چهارمحال‌وبختیاری روز دوشنبه ۲۳ مهر ساعت ۱۳:۵۷ با شعار محوری از جبهه تا دانشگاه سنگر یکی ست، در محل فرهنگسرای شهرکرد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۹۷۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۴ - 10October 2024

اجلاسیه شهدای دانشجومعلم چهارمحال‌وبختیاری برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، قربانعلی کریمی امروز پنجشنبه نوزدهم مهرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهار داشت: دبیر خانه کنگره ملی شهدا دانشجو معلم از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت کرده که در ابتدا ۳۷ شهید دانشجومعلم در استان شناسایی شده بود که با بررسی مدارک و گرفتن تأییدیه‌های گوناگون تعداد این شهدا به تعداد ۵۷ شهید افزایش یافت.

وی افزود: پس از پشت سر گذاشتن ۹ گام و برگزاری ۱۱ یادواره در سطح پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان، اجلاسیه ۵۷ شهید دانشجومعلم چهارمحال‌وبختیاری روز دوشنبه ۲۳ مهر ساعت ۱۳:۵۷ با شعار محوری از جبهه تا دانشگاه سنگر یکی ست، در محل فرهنگسرای شهرکرد برگزار می‌شود.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان چهارمحال‌وبختیاری گفت: برای این اجلاسیه برنامه‌های متنوعی در نظر گرفته شده و از سه جلد کتاب، سند لاله‌های شهدای دانشجومعلم استان و دو قطعه سرود تولیدی در برنامه رونمایی می‌شود.

کریمی با بیان این‌که دبیرخانه کنگره شهدا دانشجومعلم به دنبال ایجاد آثار متنوع در رابطه با این شهدا است، ادامه داد: شهید غلامرضا طادی و شهید بهزاد مهری دو شهید دانشجومعلم استان هستند و در رابطه با این دو شهید در این اجلاسیه دو جلد کتاب رونمایی می‌شود، همچنین ساخت مستند شهدای دانشجومعلم استان در دستور کار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار