مراسم «شعر مقاومت» در دانشگاه لرستان برگزار شد

مراسم شعرخوانی با موضوع گرامیداشت یاد و خاطره سید مقاومت، شهید سیدحسن نصرالله و حماسه پایداری و مقاومت مردم مظلوم و مقتدر فلسطین و لبنان، در دانشگاه لرستان برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۷۵۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱ - 11October 2024

مراسم «شعر مقاومت» در دانشگاه لرستان برگزار شدبه گزارش  دفاع‌پرس از لرستان، مراسم شعرخوانی با موضوع گرامیداشت یاد و خاطره سید مقاومت، شهید سیدحسن نصرالله و حماسه پایداری و مقاومت مردم مظلوم و مقتدر فلسطین اشغالی و لبنان، در دانشگاه لرستان برگزار شد.

این مراسم شعرخوانی عصر چهارشنبه، ۱۸ مهرماه با حضور جمعی از شاعران و هنرمندان لرستانی و دانشگاهیان لرستان اعم از اساتید و دانشجویان در سالن شهید میربهرسی دانشگاه لرستان برگزار شد.

در این نشست، شاعران، شعر‌هایی درباره فرهنگ مقاومت، پایداری و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای محور مقاومت قرائت کردند.

علی نوری، مدیر مرکز لرستان‌شناسی و عضو هیئت علمی گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه لرستان با اشاره به اهمیت شعر پایداری، گفت: در عرصه فرهنگ و هنر و شعر و ادبیات بایستی کوشش کرد با زبان خاص این عرصه‌ها، نسبت به تقویت و ترویج فرهنگ مقاومت و پایداری، اقدام نمود.

امیری‌خواه، از کتابخانه مرکزی شهرستان خرم‌آباد نیز در این مراسم، گفت: کتابخانه مرکزی آمادگی دارد نسبت به برگزاری انوع نشست‌های ادبی و هنری درباره فرهنگ مقاومت و پایداری اقدام نماید.

وی خواهان گسترش همکاری بین مرکز لرستان‌شناسی دانشگاه لرستان با کتابخانه مرکزی خرم‌آباد شد.

لازم به ذکر است، این نشست با همکاری مرکز لرستان‌شناسی دانشگاه لرستان، انجمن قلم شاخه لرستان، کتابخانه مرکزی خرم‌آباد و بنیاد ایران‌شناسی استان لرستان برگزار شد.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار