کولیوند: بمباران بیمارستان صحرایی هلال‌احمر ایران در مرز سوریه و لبنان

رئيس جمعيت هلال احمر: بیمارستان صحرایی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به همراه انبار دارویی آن، شب گذشته با حملات رژیم اشغالگر صهیونیستی به طور کامل در آتش سوخت.
کد خبر: ۶۹۷۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸ - 10October 2024

 به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به عنوان عضو فعال و پیشروی نهضت بین‌المللی صلیب سرخ و هلال احمر و در راستای اهداف انسان‌دوستانه خود به منظور کاهش آلام بشری آوارگان و غیرنظامیان آسیب‌دیده از حملات ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه کشور لبنان اقدام به برپایی بیمارستان صحرایی ۵۶ تخت‌خوابی در مرز کشور سوریه کرد.

کولیوند: بمباران بیمارستان صحرایی هلال‌احمر ایران در مرز سوریه و لبنان

متاسفانه این بیمارستان به همراه انبار دارویی آن شب گذشته مورخ ۹ اکتبر با حملات رژیم اشغالگر صهیونیستی به طور کامل در آتش سوخت.

این اقدام رژیم صهیونیستی، طبق اصول و قواعد حقوق بین‌الملل بشردوستانه که بر اساس آن، هرگونه حمله و تعرض به اماکن و مراکز غیرنظامی‌به ویژه مراکز درمانی و بیمارستانی ممنوعیت مطلق دارد، محکوم است.

 ما با ارسال نامه به روسای فدراسیون و کمیته بین‌المللی صلیب سرخ، ضمن اعلام‌موضوع، خواستار محکومیت این اقدام و شکایت علیه رژیم اشغالگر شده‌ایم.

نامه اعتراضی رئیس هلال‌احمر کشورمان به مجامع بین‌المللی

رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان در نامه به روسای فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال‌احمر و کمیته بین‌المللی صلیب سرخ، خواستار محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان ۵۶ تختخوابی هلال‌احمر ایران در مرز سوریه و لبنان و شکایت علیه این رژیم اشغالگر شد.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار