جانشین فرمانده سپاه کربلا:

خبرنگاران برای تولید اخبار امیدآفرین و صحیح تلاش کنند

سردار برسلانی گفت: خبرنگاران برای تولید اخبار امیدآفرین، غرورآفرین و صحیح تلاش کنند.
کد خبر: ۶۹۷۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۷ - 10October 2024

خبرنگاران برای تولید اخبار امیدآفرین و صحیح تلاش کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سردار «احمد برسلانی» جانشین فرمانده سپاه کربلا امروز در حاشیه رویداد رسانه‌ای «طنین» ویژه بانوان رسانه استان و در بازدید بانوان خبرنگار از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان با اشاره به نبرد رسانه‌ای، شایعه‌پراکنی را یکی از شیوه‌های عملیات روانی دشمن برشمرد و اظهار داشت: باید تلاش کنیم با منطق درست و بر اساس داده‌های درست و استفاده از کارشناسان مجرب ذهن جوانان و نوجوانان را نسبت به این جنگ و حربه‌های عملیات روانی دشمن آشنا کنیم.

وی با اشاره به اینکه بعضا می‌بینیم فردی که از لحاظ نظامی هیچ تبحر و آگاهی ندارد می‌شود یک کارشناس خبره و مطالبه‌گری را تا آنجا می‌برد که جریان‌سازی هم می‌کند، افزود: لذا هر فرد نسبت به تخصص خودش باید نظر کارشناسی بدهد نه فراتر از تخصصی که دارد.

سردار برسلانی با عنوان اینکه ما نمی‌توانیم در تخصص دیگران دخالت کنیم و دیگران هم نباید در تخصص نظامی‌ها ورود کنند، از خبرنگاران خواست که پژوهش‌های روندی را متناسب با خبر‌هایی که پخش می‌شود داشته باشند چه اینکه برخی از خبرنگاران در این زمینه گزارشات خوبی ارائه می‌دهند که به عنوان یک سند قابل استناد است.

این مسئول به شهادت تعدادی از پاسداران انقلاب اسلامی در یک‌سال گذشته به دست جبهه کفر اشاره کرد و گفت: جبهه حق همواره تحت هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در بحث فرماندهی و لایه‌ها به خوبی عمل کرده است و اینطور نیست که با شهادت پاسداران و فرماندهان راه حق‌طلبی و نبرد با دشمن مشکلی مواجه شود و فرماندهان ۲۴ ساله و ۲۷ ساله سپاه هدایت را برعهده می‌گیرند.

سردار برسلانی در پایان خبرنگاران را برای تولید اخبار امیدآفرین، غرورآفرین و صحیح دعوت کرد و از حضور بانوان رسانه در این رویداد استانی تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار