سردار گودرزی: افزایش ۲۲ درصدی کشفیات سوخت قاچاق/ ۹۵ نفر از اشرار و معاندین دستگیری شدند

فرمانده مرزبانی فراجا از کشف ۱۳۷ دستگاه ماینر در مرز‌ها و همچنین ضبط ۸۴ میلیون لیتر انواع سوخت قاچاق خبر داد و گفت: در کشف سوخت قاچاق ۲۲ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشتیم.
کد خبر: ۶۹۷۵۸۵
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۳ - 11October 2024

سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، با بیان اینکه فرماندهی مرزبانی در مجموع امنیت دو هزار و ۹۰۱ میله مرزی را تامین می‌کند، اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون قریب به ۲۴ تن انواع مواد مخدر کشف و ۱۸ نفر از سوداگران مرگ به هلاکت رسیدند؛ همچنین ۹۵ نفر از اشرار و معاندین دستگیری شدند.

سردار گودرزی: افزایش ۲۲ درصدی کشفیات سوخت قاچاق/ ۹۵ نفر از اشرار و معاندین دستگیری شدند

سردار گودرزی از کشف ۱۳۷ دستگاه ماینر در مرز‌ها و همچنین ضبط ۸۴ میلیون لیتر انواع سوخت قاچاق خبر داد و گفت: در کشف سوخت قاچاق ۲۲ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه در سال گذشته داشتیم.

این مقام ارشد انتظامی با بیان این که طرح انسداد مرز‌ها از سنوات گذشته و با همکاری سپاه و ارتش صورت می‌گیرد، گفت: ۱۲۰ کیلومتر دیوار بتنی، ۵۵۰ کیلومتر اجرای فنس کشی مرزی، ۳۶ کیلومتر نیوجرسی در سال‌های اخیر اجرا شده است؛ مرزبانی فراجا نیزاحداث ۷۰ برجک، جاده و دیوارکشی را در دست اقدام دارد که در حال حاضر احداث ۲۰ برجک، آسفالت، آبرسانی و لوله گذاری و کابل گذاری فیبر نوری ۱۲ کیلومتر جاده مرزی به پایان رسیده است.

فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به استفاده از تجهیزات، وسایل الکترواُپتیکی، جنگالی و استفاده از تعداد ۶۱ دستگاه کوادکوپتر و چندین دستگاه جایروپلن و پهباد برای رصد، پایش و حراست هدفمند مرز‌ها افزود: استفاده از این تجهیزات منجر به شناسایی و دستگیری یک گروهک تروریستی شد که به همراه سرکرده خود از شرق کشور در پوشش کوله بری قصد ورود به کشور را داشتند.

وی خاطرنشان کرد: ۵۶ فروند شناور سبک و سنگین (۵۳ فروند شناور خلیج فارس و ۲ فروندشناور اروند) و یک فروند شناور نیمه سنگین حیدر از جمله تجهیزاتی است که در جهت تسهیل ماموریت‌های فرماندهی مرزبانی افزوده شده است. 

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار