مخالفت کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از مخالفت کابینه امنیتی (جنگ) این رژیم با حمله به ایران در پاسخ به عملیات وعده صادق ۲ خبر دادند.
کد خبر: ۶۹۷۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲ - 11October 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شبکه الجزیره قطر به نقل از شبکه رژیم ۱۳صهیونیستی گزارش داد که نشست شب گذشته اعضای کابینه امنیتی رژیم اسرائیل در خصوص انجام حمله هوایی به ایران در حالی پایان یافت که اعضا به این حمله رای ندادند.

مخالفت کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی برای حمله به ایران

شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی به نقل از یک منبع امنیتی رژیم صهیونیستی افزود: کابینه امنیتی در خصوص پاسخ به حمله موشکی ایران رای نداد و تصویب آن را تا نزدیک شدن به زمان اجرا به تعویق انداخت.

پیشتر برخی از رسانه‌ها به نقل از مقامات رژیم صهیونیستی از حمله هوایی قریب الوقوع این رژیم به اهدافی در خاک ایران خبر داده بودند.

در همین حال، پایگاه خبری صهیونیستی «واللا» در گزارشی مدعی کاهش اختلاف «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا و «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره حمله احتمالی به ایران شد.

این پایگاه خبری صهیونیستی در گزارش خود به نقل از مسوولان آمریکایی و اسرائیلی ادعا کرد: نتانیاهو و بایدن تا حدودی درباره چگونگی پاسخ (رژیم) اسرائیل به ایران با هم به تفاهم رسیده‌اند.

واللا مدعی شد: اختلافات واشنگتن و تل آویو در این باره کاهش یافته ولی این تفاهم همچنان کمتر از انتظار آمریکا است.

این پایگاه صهیونیستی افزود: مشورت‌ها درباره پاسخ اسرائیل به ایران امروز نیز ادامه یافت و همچنان ادامه خواهد داشت.

رژیم صهیونیستی تهدید کرده است که در پاسخ به عملیات موشکی ایران به سرزمین‌های اشغالی که در چارچوب حق دفاع مشروع و براساس قوانین بین المللی انجام گرفت، اهدافی را در ایران هدف قرار خواهد داد.

این در حالی است که ایران عملیات وعده صادق ۲ را براساس حق دفاع مشروع و در پاسخ به ترور دکتر اسماعیل هنیه رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در تهران و همچنین ترور سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در ضاحیه بیروت انجام داد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار