بیش از ۲ میلیون نفر در لبنان نیازمند کمک غذایی فوری

آژانس توسعه جهانی ایالات متحده (USAID) اعلام کرد با توجه به ادامه جنگ‌طلبی‌های رژیم صهیونیستی در منطقه، حدود ۲.۵ میلیون نفر در لبنان به کمک‌های غذایی فوری بشردوستانه نیازمند هستند.
کد خبر: ۶۹۷۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲ - 11October 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شبکه خبری سی. ان. ان با انتشار این خبر افزود: آژانس توسعه جهانی ایالات متحده در گزارشی که روز پنجشنبه (روز گذشته) منتشر کرد، هشدار داد شمار افرادی که در لبنان نیازمند به کمک هستند، به ۴۰ درصد از جمعیت این کشور رسیده و انتظار می‌رود سطح بحران که شامل حال بیروت و حومه آن می‌شود تا ماه ژانویه(دی‌ماه ۱۴۰۳) ادامه داشته باشد.

بیش از 2 میلیون نفر در لبنان نیازمند کمک غذایی فوری

سی‌ان‌ان در ادامه گزارش داد: بنابر اعلام وزارت بهداشت لبنان، از زمان حملات بی سابقه اسرائیل (رژیم صهیونیستی) به لبنان تاکنون بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر کشته، بیش از هشت هزار نفر مجروح و بالغ بر یک میلیون نفر نیز آواره شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی از دوم مهر ۱۴۰۳ حملات گسترده‌ای را به مناطق مختلف جنوب لبنان آغاز کرد که تا این لحظه نیز همچنان ادامه دارد.

بر اساس گزارش وزارت بهداشت لبنان، حملات این رژیم تاکنون صدها شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته است.

حزب‌الله لبنان نیز در مقابل هدف قرار گرفتن غیرنظامیان در این کشور سکوت نکرد؛ عملیات‌های متعدد علیه مواضع و شهرک‌های اسرائیلی در شمال فلسطین اشغالی را در دستور کار قرار داد.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار