عملیات وعده صادق ۲ تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد

رئیس دفتر حزب الله لبنان در قم گفت: دشمنان در این چند ماه اخیر به دنبال ایجاد تفرقه بین جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت بودند، اما عملیات وعده صادق ۲ نشان داد که این تفرقه‌اندازی‌ها کارساز نیست.
کد خبر: ۶۹۷۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۴ - 11October 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «معین دقیق» رئیس دفتر حزب الله لبنان در قم در دیدار با قائم مقام رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب اظهار کرد: شهید راه قدس سید حسن نصرالله یک شخصیت جهانی برای کل مظلومان و مستضعفان بود و ما و دوستان ایرانی‌مان از یکدیگر جدا نبوده و در یک جبهه هستیم.

عملیات وعده صادق ۲ تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد

رئیس‌دفتر حزب الله لبنان در قم بیان کرد: جبهه مقاومت در لبنان به ملت ایرانی و لبنانی به عنوان دو ملت جدا نگاه نمی‌کند و دشمنان در این چند ماه اخیر به دنبال ایجاد تفرقه بین جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت بودند، اما عملیات وعده صادق ۲ نشان داد که این تفرقه‌اندازی‌ها کارساز نیست.

دقیق تصریح کرد: عملیات وعده صادق ۲ تمام نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد. توقف حمایت‌های جمهوری اسلامی از جبهه مقاومت امکان پذیر نیست و سزاوار است که ما این موضوع را برای مردم تبیین کنیم.

وی یادآور شد: ان شاء الله یک زمانی فرا می‌رسد، که همه یکپارچه زیر پرچم ولایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) این غده سرطانی را از بین ببریم. این گونه جنایات جدید نبوده و در طول تاریخ ما شاهد چنین جنایاتی از سوی دشمنان بوده‌ایم و شهادت سید حسن نصرالله در امتداد شهادت امام حسین علیه السلام و دیگر اهل‌بیت علیهم السلام است.

رئیس دفتر حزب الله در قم عنوان کرد: مسلمانان در طول تاریخ خون‌های بی‌شماری را برای عزت اسلام و مسلمین داده‌اند و باز هم این راه تکرار خواهد شد. در حال حاضر در تمامی مرز‌های بین لبنان و فلسطین اشغالی تلاش‌های متعددی برای جلوگیری از نفوذ ارتش اسرائیل صورت گرفته و تلاش شده تا از نقطه‌های متعددی به ارتش رژیم صهیونی ضربه‌های سنگینی وارد شود.

دقیق اذعان کرد: راه شهادت و خون شهیدان ما باعث می‌شود که مجاهدین ثبات بیشتری در جبهه حق علیه باطل داشته باشند. اگرچه حزب الله به خاطر از دست دادن سید حسن نصرالله یتیم شد، ولی پرچم ولایت فقیه بالای سر او است و این امت و این مسیر ادامه دارد و بزودی شاهد نابودی صهیونیست‌ها به دست حزب‌الله و مؤمنان خواهیم بود.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار