امام جمعه مهدیشهر:

اقتدار ایران اسلامی و محور مقاومت در وعده صادق ۲ به رخ استکبارگران کشیده شد

حجت الاسلام «بارانی» گفت: وضعیت صهیونیستی‌ها بعد از حماسه وعده صادق ۲ وخیم شد و در مقابل، اقتدار ایران اسلامی و محور مقاومت به رخ استکبارگران کشیده شد.
کد خبر: ۶۹۷۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰ - 11October 2024

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت الاسلام «محمد بارانی» امام جمعه مهدیشهر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهدیشهر عملیات وعده صادق دو را افتخار بزرگی برای ایران اسلامی و نظام دانست و اظهار داشت: در این عملیات مراکز نظامی و اطلاعاتی و پایگاه‌های رژیم صهیونیستی در این حمله هدف گیری شد.

وی موشک‌های ایران را بسیار دقیق و راهبردی توصیف کرد و افزود: ایران اسلامی توانست مراکز مهمی از رژیم صهیونیستی را مورد هدف قرار دهد که مقر موساد، این سازمان خبیث جاسوسی که بسیاری از اطلاعات کسب شده آن منشأ عملیات و ترورها می‌شود، نمونه آن بود.

امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه موشک‌های ایران اسلامی نشان دادند که توان عملیاتی بالایی دارند، گفت: هدف قرار دادن مقر موساد بسیار به لحاظ امنیت ملی رژیم صهیونیستی اثر منفی گذاشت و توانست به آن ضربه بزند.

بارانی با بیان اینکه پایگاه‌های مهم اسرائیل به خصوص نیروی هوای این رژیم دیگر هدف موشک‌های ایران بودند، گفت: از آنجا که اسرائیل بخش بزرگی از قدرت نظامی خود را در نیروی هوایی و ارتش می‌بیند، هدف قرار دادن این پایگاه‌ها بسیار حائز اهمیت بود.

وی با بیان اینکه اسرائیل روی توان هوایی خود حساب باز کرده است، افزود: عملیات وعده صادق دو توان هوایی اسرائیل را از او گرفت و ضربه روانی بزرگی به رژیم مفلوک صهیونیستی وارد ساخت.

امام جمعه مهدیشهر با بیان اینکه وضعیت صهیونیستی‌ها بعد از حماسه وعده صادق دو وخیم شد، بیان کرد: در مقابل اقتدار ایران اسلامی و محور مقاومت به رخ استکبارگران کشیده شد.

بارانی با بیان اینکه وعده صادق دو در کنار خالی کردن دل اسرائیل و متحدانش، یک رسوایی ذلت آور هم برایشان بود، افزود: وعده صادق دو حقارت را برای اسرائیل و نور امید و افتخار و عزت را در دل امت اسلامی نشاند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار