حزب‌الله گزارش رویترز درباره تشکیل فرماندهی نظامی را تکذیب کرد

روابط عمومی حزب الله لبنان در بیانیه‌ای گزارش رسانه غربی درباره حزب الله را قویا رد کرد.
کد خبر: ۶۹۷۶۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۰ - 11October 2024

 به گزارش­ گروه بین الملل دفاع‌پرس، روابط عمومی حزب الله لبنان در بیانیه‌ای گزارش رسانه غربی درباره حزب الله را قویاً رد کرد.

حزب‌الله: رویترز درباره جنگ زمینی لبنان، مشغول خیال‌پردازی است

در بیانیه حزب الله آمده است: رویترز گزارشی به نقل از آنچه رهبری جدید حزب در جنگ زمینی موسوم است و ماهیت این جنگ و طرح‌ها و سلاح حزب الله منتشر کرده است که این گزارش خیال پردازی محض نویسندگان، و خبرنگاران و مشاوران امنیتی رویترز است. آنچه به فرمانده میدانی حزب الله نسبت داده شده، کاملاً بی اساس است. سیاست ما همان گونه که آشکار است و شاید لازم باشد آنرا مورد تاکید قرار دهیم این است که هیچ منبعی در حزب الله وجود ندارد چه رسد به منبع یک فرمانده میدانی که چنین اطلاعات خطرناکی که به آن نسبت داده می‌شود، ارائه دهد.

رویترز پیش از این به نقل از دو منبع میدانی حزب الله مدعی شده بود: حزب الله آماده جنگ فرسایشی طولانی مدت در جنوب لبنان است. مرکز فرماندهی جدید این جنبش علیرغم حملات پی در پی دشمن صهیونیستی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.حزب الله همچنان ذخایر عظیم سلاح از جمله موشک‌های نقطه زن در اختیار دارد که از آنها استفاده نکرده است. این دو منبع که فرماندهان میدانی حزب الله هستنند گفتند که رهبری حزب الله در چند روز اول پس از ترور نصرالله در ۲۷ سپتامبر مختل شد تا اینکه ۷۲ ساعت بعد حزب الله اتاق عملیات جدید را تأسیس کرد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار