خاکسپاری شهید نیلفروشان در کنار مزار شهید کاظمی

علی نیلفروشان، فرزند سردار شهید عباس نیلفروشان در واکنش به پیدا شدن پیکر پدر شهیدش گفت: از اینکه پیکر ایشان پیدا شد خوشحال هستیم، اگر پیکر پیدا هم نمی‌شد راضی به رضای خدا بودیم؛ پدرم می‌گفت رژیم صهیونیستی مرا شهید می‌کند و آرزویش همین بود که در این مسیر به شهادت برسد.
کد خبر: ۶۹۷۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۶ - 11October 2024

به گزارش­ گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، علی نیلفروشان فرزند سردار شهید عباس نیلفروشان در گفت‌گویی اظهارداشت: الحمدالله پیکر پدرم پیدا شد، از اینکه پیکر پدرم پیدا شد خوشحال هستیم، اگر پیکر پدرم پیدا هم نمی‌شد راضی به رضای خدا بودیم.

خاکسپاری شهید نیلفروشان در کنار مزار شهید کاظمی

وی افزود: از زمانی که بچه بودیم مسئله فلسطین و قدس از دغدغه‌های پدرم بود همیشه مسئله فلسطین و قدس را جز اساسی‌ترین مسائلشان می‌دانستند این را همیشه می‌گفتند.

فرزند سردار شهید نیلفروشان گفت: پدرم از ۶ سالگی آرزو داشتند رژیم صهیونیستی را نابود کنند علاقه داشتند در همین راه هم شهید بشوند، وقتی در جنگ داعش بودند نگران ایشان بودیم ایشان می‌گفتند من در جنگ با داعش شهید نمی‌شوم.

وی خاطرنشان کرد: پدرم می‌گفت رژیم صهیونیستی مرا شهید می‌کند آرزویش همین بود که در این مسیر به شهادت برسد و به آرزویش هم رسید.

فرزند شهید نیلفروشان گفت: مراسم تشییع پیکر پدرم احتمالا در تهران و اصفهان برگزار خواهد شد.

وی یادآور شد: پیکر پدرم در گلستان شهدای اصفهان خاک‌سپاری خواهد شد خودشان خواسته بودند و از قدیم هم می‌گفتند می‌خواستند کنار مزار شهید حاج احمد کاظمی دفن شوند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار