سردار مهری خبر داد؛

صدور بیش از ۳۳۳ هزار کارت هوشمند پایان خدمت

رئیس سازمان وظیفه عمومی گفت: در شش ماه سال جاری ۳۳۳ هزار و ۸۵۵ کارت هوشمند، ۱۸۹ هزار و ۴۸۰ معافیت تحصیلی، ۷۵ هزار و ۸۵۲ معافیت دائم تحصیلی صادر شده است.
کد خبر: ۶۹۷۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۴ - 12October 2024
سردار تقی مهری رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، با بیان اینکه ارائه خدمات از طریق سایت سازمان وظیفه عمومی و اتصال به درگاه epolice و پلیس من صورت می‌گیرد، اظهار داشت: استعلام آخرین وضعیت خدمتی مشمولان و ثبت درخواست معافیت تحصیلی دانشجویان داخل کشور و نیز ثبت درخواست مجوز خروج از کشور  از عمده خدماتی است که ارائه می‌شود.
صدور بیش از ۳۳۳ هزار کارت هوشمند پایان خدمت
 
سردار مهری گفت: در شش ماه سال جاری ۳۳۳ هزار و ۸۵۵ کارت هوشمند، ۱۸۹ هزار و ۴۸۰ معافیت تحصیلی، ۷۵ هزار و ۸۵۲ معافیت دائم تحصیلی صادر شده است.
 
رئیس سازمان وظیفه عمومی اضافه کرد: علاوه بر این موارد در همین مدت زمان انتقال و بومی‌سازی حدود ۸۰ درصدی کارکنان وظیفه در طرح آمایش سرزمینی در دستور کار قرار دارد.
 
وی خاطرنشان کرد: تا پایان سال مالی ۱۴۰۲ که آخر تیرماه ۱۴۰۳ لحاظ شده، تعداد هشت هزار و ۸۳۱ نفر از سربازانی که دوره‌های مهارت آموزی و کسب و کار را گذرانده‌اند، از تسهیلات اشتغال‌زایی در سراسر کشور به ازای هر نفر ۱۵۰ میلیون تومان بهره‌مند شده‌اند.
 
انتهای پیام/241
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار