نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی:

فرهنگ امر به معروف باید به فرهنگ جاری در جامعه تبدیل شود

حجت الاسلام نوری گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر فراموش شده و باید به فرهنگ جاری و ساری در جامعه تبدیل شود.
کد خبر: ۶۹۷۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲ - 12October 2024

برگزاری دومین جلسه فصلی اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان خراسان شمالیبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی امروز (شنبه) در دومین جلسه فصلی اعضای ستاد امر به معروف ونهی از منکر استان، اظهار داشت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر فراموش شده و باید به فرهنگ جاری و ساری در جامعه تبدیل شود.

وی با اشاره به روش‌های ایجابی و اقناعی در راستای امر به معروف و نهی از منکر، تصریح کرد: به طور یقین اولویت و ارجحیت طرق ایجابی و تبیین منطقی موضوعات بسیار حائز اهمیت است. موضوع عفاف و حجاب در سطوح ادارات و دستگاه‌های دولتی، اهمیت دوچندان دارد.

حجت الاسلام نوری گفت: رواج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، بسیاری از معضلات اجتماعی را با شکل پیشگیرانه برطرف خواهد کرد و در این مقوله باید به جوانان مؤمن، متدین، دغدغه‌مند، انقلابی و مطلع نسبت به مسائل کارشناسی و علمی، میدان داد. ضرورت مشارکت حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها در عرصه امر به معروف و نهی از منکر نیز احساس می‌شود.

در این جلسه سرتیپ دوم «سعید مطهری‌زاده» فرمانده انتظامی استان نیز در صحبت‌های خود از همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در اجرای طرح نور قدردانی نمود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار