مسئول بسیج هنرمندان سپاه کربلا عنوان کرد؛

اعلام اسامی برگزیدگان جشنواره شعر بسیج «راز‌های ارغوانی ۲» در مازندران

«هراسانی» اسامی برگزیدگان جشنواره شعر بسیج راز‌های ارغوانی ۲ در مازندران را اعلام کرد.
کد خبر: ۶۹۷۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸ - 12October 2024

اعلام اسامی برگزیدگان جشنواره شعر بسیج راز‌های ارغوانی ۲ در مازندران«حمیدرضا هراسانی» مسئول بسیج هنرمندان سپاه کربلا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در مازندران، اظهار داشت: در راستای کنگره ۱۴ هزار و ۵۰۰ شهید استان مازندران سازمان بسیج هنرمندان سپاه کربلا فراخوان جشنواره شعر بسیج راز‌های ارغوانی ۲ را منتشر کرد و از ۱۷۸ شاعر استان بیش ۵۸۰ اثر به دبیرخانه ارسال شد.

وی با بیان اینکه پس از داوری آثار توسط «علیرضا دهرویه»، «ذبیح الله ذبیحی» و «احمد ایرانی نسب» برندگان جشنواره مشخص شدند، در بخش فارسی آثار «معصومه بخشنده» از ساری، «ساره صفرپور» از تنکابن، «فریده خسروی لرگانی» از تنکابن، «حمید محمدی» از نکا، «ماهرخ درستی» از چالوس، «مهدیه نژادابراهیم» از قایمشهر، «امیر طاهری» از ساری، «ربابه ساداتی» از ساری و «نوروز رمضانی» از ساری انتخاب شد.

هراسانی ادامه داد: همچنین در بخش محلی مازندرانی آشعار «فاطمه رنجبر» از بابل و «سمیرا رمضانی» از محمودآباد به عنوان برگزیده جشنواره انتخاب شدند.

به گفته مسئول بسیج هنرمندان سپاه کربلا این جشنواره در هفته کتاب و کتابخوانی برگزار خواهد شد.

این مسئول گفت: این جشنواره به همت سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران و مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار