پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی درگذشت ابوالشهیدین حاج حبیب‌الله پورمحمدی

حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای در پیامی درگذشت آقای حاج حبیب‌الله پورمحمدی از مبارزین قدیمی نهضت اسلامی و پدر دو شهید دفاع مقدس را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۶۹۷۷۷۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸ - 12October 2024

به گزارش دفاع‌پرس از قم، حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای در پیامی درگذشت آقای حاج حبیب‌الله پورمحمدی از مبارزین قدیمی نهضت اسلامی و پدر دو شهید دفاع مقدس را تسلیت گفتند.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم اللّه الرّحمن الرّحیم

درگذشت مرحوم آقای حاج حبیب الله پورمحمدی رحمة الله علیه را که پدر محترم دو شهید عزیز و خود و فرزندانش از مبارزان قدیمی نهضت اسلامی بودند به خاندان گرامی و منسوبان و دوستان ایشان تسلیت عرض میکنم و رحمت الهی و حشر با فرزندان شهیدش را برای ایشان مسالت مینمایم.
سیّدعلی خامنه‌ای

۱۴۰۳/۷/۲۰

حاج حبیب‌الله پورمحمدی ماهونکی از مبارزان دوران نهضت اسلامی و پدر دو شهید دوران دفاع مقدس شهیدان محمد و علیرضا است که در کارنامه پرافتخار دوران مبارزاتی وی، ضبط سخنرانی ماندگار و تاریخی حضرت امام خمینی (ره) سال ۱۳۴۲ در مدرسه فیضیه قم به عنوان یک سند ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی دیده می‌شود.

پیکر حاج حبیب پورمحمدی پدر شهیدان محمد و علیرضا و از مبارزان دوران انقلاب روز گذشته در قم از مسجد نو تا حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها) تشییع و در آرامستان شیخان به خاک سپرده شد.

مراسم بزرگداشت مرحوم پورمحمدی شب گذشته در خیابان توحید، کوچه شهیدان پورمحمدی، مسجد علی المرتضی برگزار شد و مراسم شب هفتم نیز روز پنجشنبه ۲۶ مهر بعد از نماز مغرب و عشا در همان مسجد برگزار خواهد شد.

علیرضا پورمحمدی در سن ۲۱ سالگی، سال ۱۳۶۱ در عملیات فتح المبین به شهادت رسید و شهید محمد پورمحمدی هم با ۱۸ سال سن در چهلمین روز شهادت برادر در عملیات بیت المقدس در تاریخ ۱۳۶۱/۲/۱۰ به فوز عظیم شهادت نائل آمد.

پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب در پی درگذشت ابوالشهیدین حاج حبیب‌الله پورمحمدی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار