رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش:

ایثار شهیدان و صبر خانواده شهدا جایگاه ایران را ارتقا داد

حجت‌الاسلام دهدار گفت: خانواده معظم شهدا ولی‌نعمت ما هستند و اگر ایثار، جهاد و ازخودگذشتگی شهدا و صبر و شکیبایی خانواده شهیدان نبود، ایران اسلامی در چنین جایگاهی قرار نداشت.
کد خبر: ۶۹۷۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲ - 12October 2024

ایثار شهیدان و صبر خانواده شهدا جایگاه ایران را ارتقا دادبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین «احمد دهدار» رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش در یادواره شهدای ستاد ارتش جمهوری اسلامی که در حسینیه شهدا در حرم مطهر رضوی برگزار شد، اظهار داشت: ما خود را مدیون شهدا و خانواده معظم شهدا می‌دانیم و خانواده شهدا چشم و چراغ این ملت هستند و این چراغ همواره باید روشن بماند.

وی افزود: خانواده معظم شهدا ولی‌نعمت ما هستند و اگر ایثار، جهاد و ازخودگذشتگی شهدا و صبر و شکیبایی خانواده شهیدان نبود، ایران اسلامی در چنین جایگاهی قرار نداشت.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی ستاد ارتش با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه مظهر قدرت ایران شهدا هستند، خاطرنشان کرد: در مدت ۴۵ سال حیات انقلاب اسلامی ایران، توطئه‌های پیچیده‌ای از سوی دشمنان شکل گرفت تا انقلاب نتواند به اهداف خود دست پیدا کند و آرمان‌های انقلاب اسلامی محقق نشود.

حجت‌الاسلام دهدار بیان داشت: تحمیل جنگ ۸ ساله، توطئه‌های داخلی، تهدیدها و تحریم‌ها فقط بخشی از این اقدام دشمن بود، اما مردم با پیروی از تعالیم حیات‌بخش اسلام، بر این تهدیدات غلبه کردند و به برکت خون شهدا و صبر خانواده شهدا که الگوی خانواده شهدای جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین هستند، موجبات پیروزی بر دشمن را فراهم آوردند.

وی تصریح کرد: به فرموده قرآن کریم، شهدا زنده هستند. ما وظیفه داریم یاد و نام شهدا را زنده نگه داریم و خانواده معظم و شهدا را تعظیم و تکریم کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار