فرماندار سنقروکلیایی:

بانوان ایثارگر پایه‌های انقلاب را بیش از پیش مستحکم ساختند

«قربانی» گفت: بانوان ایثارگر پایه‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش مستحکم ساختند بر همین اساس وظیفه داریم که این ایثار، رشادت و تکریم را به نسل جوان معرفی کنیم.
کد خبر: ۶۹۷۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۹ - 12October 2024

بانوان ایثارگر پایه‌های انقلاب را بیش از پیش مستحکم ساختندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «علی قربانی» فرماندار شهرستان سنقروکلیایی امروز در راستای تکریم زنان ایثارگر، همسران و مادران شهدا اظهار داشت: این بانوان در عین عفت تمام وجود خود را در قالب محبت به دیگران بخشیده‌اند و اثرگذاری خود را در میدان عمل ثابت کردند.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی گفت: زنان در دفاع مقدس در کنار  نقشی که در پشتیبانی از جبهه داشتند، ستون و بنیان خانواده را حفظ کردند و مادران، همسران و خواهران شهدا و ایثارگران نقش مهمی در دوران جنگ ایفا کردند و پس از جنگ نیز با صبر زینبی و ایثار، از جانبازان و ایثارگران حمایت کردند.

قربانی ادامه داد: بانوان ایثارگر پایه‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش مستحکم ساختند بر همین اساس وظیفه داریم که این ایثار، رشادت و تکریم را به نسل جوان معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا یک امر مهم است، عنوان کرد: یادواره‌ها می‌تواند نقش مهمی در حفظ و تقویت ارزش‌های انقلاب اسلامی ایفا کند و موجب ترویج فرهنگ ایثار میان نسل امروز شود.

فرماندار سنقر و کلیایی با بیان اینکه زنده نگه‌داشتن  یاد و خاطره شهدا امری اثرگذار در جامعه تلقی می‌شود، بیان داشت: این مهم نیازمند هماهنگی، انسجام و همکاری بیش از پیش نهادها و ارگان‌ها است‌.

وی تأکید کرد: شهدا گنجینه‌ای تمام‌نشدنی و قابل استفاده برای همه ادوار و دوران هستند و باید یاد شهدا را باید زنده نگه داشت چرا که شهیدان زنده‌اند و یاد آن‌ها نیز  حیات‌بخش است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار