معاون امور خانواده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) خبر داد؛

درخشش فرزندان پاسداران کرمانشاهی در مسابقات قرآن

«محمدی» از افتخارآفرینی کاروان اعزامی استان کرمانشاه در مسابقات قرآنی خانواده‌های پاسدار در استان مشهد خبر داد.
کد خبر: ۶۹۷۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۴ - 12October 2024

درخشش فرزندان پاسداران کرمانشاهی در مسابقات قرآنبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «غلامرضا محمدی» معاون امور خانواده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز از افتخارآفرینی کاروان اعزامی استان کرمانشاه در مسابقات قرآنی خانواده‌های پاسدار خبر داد و اظهار داشت: در چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی ویژه فرزندان خانواده‌های شاغل و بازنشسته سپاه پاسداران، چهار نفر حائز مقام برتر شدند.

وی با بیان اینکه مرحله کشوری این مسابقات در مشهد مقدس برگزار شد، گفت: در رشته تحقیق و حفظ ۱۰ جز قرآن کریم، به ترتیب لیلا رضوانی و یکتا ویس‌علی حائز مقام اول شدند.

معاون امور خانواده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در رشته مفاهیم قرآنی و حفظ ۱۰ جز قرآن به ترتیب علی ملکی و امیرمحمد عزیزی توانستند رتبه سوم را کسب کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه همچنین امسال نخستین دوره مسابقات ستارگان قرآنی نیز برگزار شد، گفت: این مسابقات از ۱۷ مهر ماه آغاز شد و تا بیستم مهرماه ادامه داشت.

محمدی ضمن تأکید بر نقش کلیدی خانواده به عنوان سنگ بنای جامعه، تصریح کرد: مأموریت‌های معاونت خانواده سپاه پاسداران شامل تحکیم، تعالی، تعلیم خانواده‌ها، سبک زندگی اسلامی و مصون‌سازی از تهاجم فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: در بحث تحکیم خانواده مراکز مشاوره شمیم را داریم که خدمات مشاوره و روان‌شناسی را ارائه می‌دهد و همچنین در امر سلامت جسمی و روانی بحث تربیت بدنی و برگزاری اردوهای فرهنگی و ورزشی در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها