استاندار آذربایجان غربی:

پیشرفت و آبادانی آذربایجان غربی مرهون هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی استان است

«معتمدیان» گفت: پیشرفت، آبادانی و توسعه آذربایجان غربی در طی سال‌های گذشته در سایه دلسوزی، روحیه جهادی و هم افزایی بین دستگاه‌های مختلف استان حاصل شده است.
کد خبر: ۶۹۷۸۴۴
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۴ - 12October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، «محمدصادق معتمدیان» استاندار آذربایجان غربی امروز در جلسه شورای اداری استان که با محوریت جشنواره شهید رجایی برگزار شد با اشاره به روند ارزیابی عملکرد دستگاه‌های مختلف در چند سال گذشته، افزود: ارزیابی دستگاه‌های اجرایی استان براساس خروجی عملکرد در زمینه رضایتمندی مردم، موفقیت در رفع و موانع و مشکلات، عدالت در توزیع منابع و توسعه متوازن به صورت میدانی انجام شده است.

وی همچنین با قدردانی از عملکرد دستگاه‌های امنیتی، نظامی، انتظامی و قضایی استان، خاطرنشان کرد: با توجه به هم افزایی و همکاری روزافزون بین اعضای شورای تامین آذربایجان غربی و حمایت همه جانبه دستگاه قضایی، شاهد ارتقای شاخص‌های امنیتی و برقراری امنیت پایدار در استان هستیم.

استاندار آذربایجان غربی امنیت پایدار را زمینه ساز توسعه در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و ... استان دانسته و افزود: در سه سال گذشته شاهد اتمام پروژه‌های نیمه تمام در حوزه‌های مختلف و بهره برداری از مراکز متعدد آموزشی، درمانی، بهداشتی، امدادی، ورزشی و ... در آذربایجان غربی بوده ایم.

معتمدیان همچنین با اشاره به گازرسانی به ۷۲۰ روستای استان در دولت سیزدهم، اضافه کرد: پیشرفت و آبادانی آذربایجان غربی در سه سال گذشته در سایه دلسوزی، روحیه جهادی و هم افزایی بین دستگاه‌های مختلف استان حاصل شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه نرخ بیکاری استان از ۱۳.۲ در سال ۱۳۹۹ به ۵.۳ در تابستان سال جاری رسیده، افزود: کاهش بی سابقه نرخ بیکاری و تورم در آذربایجان غربی، نتیجه سیاست گذاری‌های درست در سطح ملی و بخصوص استانی و همکاری دستگاه‌های متولی می‌باشد.

استاندار آذربایجان غربی به دستاورد‌های سه سال گذشته در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی نیز اشاره کرده و یادآور شد: برقراری نشاط اجتماعی و توسعه حوزه‌های فرهنگی، از اولویت‌های دولت سیزدهم بود که در این زمینه اقدامات ارزشمندی در استان صورت گرفت.

معتمدیان همچنین از رونق روند سرمایه گذاری در آذربایجان غربی خبر داده و افزود: بخشی از سرعت و شتاب توسعه و آبادانی و پیشرفت استان، مدیون همکاری دستگاه‌های نظارتی و قضایی می‌باشد.

وی در ادامه با اشاره به اتمام پروژه‌های نیمه تمام حوزه احیای دریاچه ارومیه، اظهار داشت: اثرات افتتاح و بهره برداری از پروژه هایی، چون کانال کانی سیب، بادین آباد، سد چپرآباد و مدول سوم تصفیه خانه ارومیه که در دولت سیزدهم انجام شد را امروز در بهبود وضعیت دریاچه ارومیه می‌توان مشاهده کرد.

استاندار آذربایجان غربی در پایان با اشاره به برگزاری جلسه اخیر کارگروه ملی نجات دریاچه ارومیه به ریاست معاون اول رئیس جمهور، افزود: در دولت چهاردهم نیز با استفاده از امکانات ملی و همکاری دستگاه‌های مختلف در راستای اجرای سیاست‌های کلان، روند بهبود وضعیت دریاچه ارومیه تداوم خواهد یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها