چهارمین محموله دارویی ایران به لبنان رسید

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایران از انتقال ۳ تن محموله دارویی هلال احمر ایران به لبنان با هواپیمایی که امروز شنبه ۲۱ مهر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی عازم بیروت بود، ‌خبر داد.
کد خبر: ۶۹۷۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷ - 12October 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، «بابک محمودی» رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر ایران اظهار داشت: چهارمین محموله هلال احمر ایران برای مردم لبنان و غزه شامل داروهای اضطراری و داروهای مورد نیاز نوزادان و کودکان به لبنان ارسال شد.

چهارمین محموله دارویی ایران به لبنان رسید

محمودی با اشاره به اینکه هلال احمر ایران پس از مورد هدف قرار گرفته شدن بیمارستان در مرز و لبنان و سوریه در صدد راه‌اندازی بیمارستان جدید برای ارائه خدمات بشر دوستانه به مردم لبنان است، افزود: این بیمارستان جدید با فاصله ۴۰ کیلومتری از بیمارستان قبلی در حال تجهیز است.

وی از حضور ۱۱ امدادگر هلال احمر به منظور برپایی این بیمارستان خبر داد و گفت:‌ در روزهای آینده نیز متخصصان و تجهیزات لازم برای برپایی این بیمارستان به لبنان اعزام می‌شود.

رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: چهارمین محموله امدادی هلال احمر ایران برای مردم غزه و لبنان از محل کمک های مردمی خریداری شده بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها