پیام نماینده ولی فقیه و استاندار کرمانشاه در سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به استان

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمانشاه در پیام مشترکی، سالروز سفر پربرکت رهبر معظم انقلاب به استان را گرامی داشتند.
کد خبر: ۶۹۷۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲ - 12October 2024

پیام نماینده و لی فقیه و استاندار کرمانشاه در سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به استانبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین «حبیب الله غفوری» نماینده ولی فقیه در استان و «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه در پیامی مشترکی به مناسبت سالگرد سفر مقام معظم رهبری «مدظله العالی» (۲۰ مهر ۱۳۹۰) به استان کرمانشاه صادر کردند.

در این پیام امده است:

بیستم مهرماه، سالروز سفر پربرکت رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه‌ای مدظله العالی به استان کرمانشاه و یک رویداد به‌یادماندنی و نقطه عطفی در تاریخ استان است. روزی که مملو از جلوه‌های عشق و دلباختگی مردم مؤمن و بصیر کرمانشاه به مولا و مقتدای خویش بود و با استقبالی باشکوه و آکنده از عشق و ایمان عمیق به ولایت مطلقه فقیه، حماسه‌ای جاودانه خلق کرد.

در این روز مردم غیور استان کرمانشاه با هر زبان و مذهبی، از اقصی نقاط این دیار سرافراز، با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان کردند. در جریان همین سفر رهبر فرزانه انقلاب از استان کرمانشاه به عنوان «سینه‌ ستبر و چهره‌ی زیبای ایران در عرصه‌های علمی، هنری و فرهنگی» تعبیر کردند و فرمودند: «همه‌ ویژگی‌های لازم و خصائل نیکو در این استان نخبه‌پرور، جمع شده است».

طی سال‌های گذشته و با تلاش‌های صورت گرفته، مردم شریف استان طعم شیرین تحقق بسیاری از مصوبات سفر رهبر انقلاب همچون سامانه بزرگ گرمسیری، کارخانه خودروسازی، راه آهن و... را چشیده‌اند و بی شک کرمانشاه همچنان از مواهب این سفر ارزشمند متنعم خواهد بود.

در سال‌گشت حضور رهبر حکیم انقلاب در «سرزمین پرافتخار محب اهل‌بیت- علیهم‌السلام و مهد جوان‌مردی، دلاوری و پهلوانی، خطه‌ با برکتِ صبر، مقاومت، ایستادگی و ایثار و دیار مصفّای سلحشوری و وفاداری» بار دیگر از عنایات و توجهات معظم له به استان کرمانشاه سپاسگزاری می کنیم و عهد می‌بندیم که با هم‌دلی و هم‌راهی در مسیر تعالی و پیشرفت ایران اسلامی و استان کرمانشاه خالصانه و شبانه روزی بکوشیم.

در پایان از درگاه خداوند متعال دوام عمر با عزت و سلامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، سعادت و سربلندی مردم شریف استان و سلامتی و تعجیل در امر ظهور حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف را مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها