معاون آماد و پشتیبانی فراجا خبر داد؛

تولید ۹۰ درصد تجهیزات فراجا در داخل کشور

سردار فریبا با اشاره به تولید ۹۰ درصد تجهیزات فراجا در داخل کشور گفت: با ۳۰ شرکت دانش بنیان برای به روزرسانی و تولید خودرو‌های زرهی و تجهیزات همکاری داشتیم.
کد خبر: ۶۹۷۸۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸ - 12October 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، سردار «رضا فریبا» معاون آماد و پشتیبانی فراجا اظهار داشت: با توجه به آلودگی هوا و استفاده از انرژی پاک همیشه دغدغه فراجا بوده است و به همین علت فراجا به‌عنوان اولین سازمان، به‌صورت آزمایشی از خودرو‌های برقی در مسیر بزرگراه تهران به قزوین استفاده می‌کند.

وی افزود: در این مسیر، چهار ایستگاه شارژ برقی برای این خودرو‌ها در نظر گرفته شده است تا فراجا بتواند در مأموریت‌هایش از آنها استفاده کند.

تولید ۹۰ درصد تجهیزات فراجا در داخل کشور

معاون آماد و پشتیبانی فراجا گفت: سالیانه فراجا حدود چهار هزار دستگاه خودرو وارد سازمان می‌کند که امسال مقرر شد بخشی از این دستگاه‌ها را به صورت خودروی برقی خریداری کنیم.

سردار فریبا با بیان اینکه با سه شرکت دانش‌بنیان در حوزه ساخت خودروی ضدگلوله همکاری داریم، افزود: سال گذشته با مشارکت وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح اولین خودروی زرهی تولید شد و به تولید انبوه رسیده است.

این مقام انتظامی گفت: حدود ۳۰ دستگاه خودروی تاکتیکی به کشور وارد کردیم و در تلاشیم این خودرو‌ها را به خودروی ضدگلوله تبدیل کنیم و تا پایان سال آنها را به رده‌ها و یگان‌ها تحویل دهیم.

وی با بیان اینکه در هفته فراجا، الحاق ۱۰۰ فروند کوادکوپتر داشتیم که مأموران راهنمایی و رانندگی و مرز استفاده کنند، افزود: حدود ۴۰۰ فروند پهپاد داریم که اکثر آنها پهپاد‌های شناسایی و تجسس است که در حوزه مرز و راهور استفاده می‌شود.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها