رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سربیشه:

جلسه برنامه ریزی همایش بزرگ بانوان و دختران مقاومت با حضور هیئت اندیشه‌ورز بانوان سربیشه

حجت‌الاسلام موسوی گفت: برنامه ریزی همایش بزرگ بانوان و دختران مقاومت همزمان با سالروز وفات حضرت معصومه(س) با حضور هیئت اندیشه ورز بانوان شهرستان سربیشه صورت گرفت.
کد خبر: ۶۹۷۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۴ - 12October 2024

جلسه برنامه ریزی همایش بزرگ بانوان و دختران مقاومت با حضور هیئت اندیشه‌ورز بانوان سربیشه به گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، حجت الاسلام موسوی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سربیشه، ضمن عرض تسلیت به مناسبت وفات جانگداز کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار‌داشت: حضرت معصومه(س) از جمله بانوان گرانقدر جهان اسلام است که جدای از منش اخلاقی و شخصیتی،از جایگاه علمی ارزشمندی نیز در جهان اسلام برخوردار است، ایشان به عنوان الگوی کامل و نمونه عفت و پاکدامنی یک زن مسلمان است.

وی گفت: بانوان و دختران ما باید با پیروی از این شخصیت برجسته، تمامی ترفندها و دسیسه‌های فرهنگی دشمنان انقلاب و اسلام را نقش بر آب کنند، جهان اسلام دارای بانوان برجسته بزرگواری همچون حضرت خدیجه کبری، فاطمه زهرا، زینب کبری، و فاطمه معصومه(س) است که در حقیقت بهترین الگو برای دختران و زنان عصر حاضر برای خودسازی و نیل به مقامات والای معنوی هستند.

در پایان مقرر گردید همایش بزرگ بانوان و دختران مقاومت همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه معصومه(س) در مرکز شهرستان سربیشه برگزار گردد. 

انتهای‌پیام/

نظر شما
پربیننده ها