مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری:

امروز حمایت از مردم مظلوم فلسطین حرف اول و آخر ما است

«زارعی» گفت: امروز حمایت از مردم مظلوم فلسطین حرف اول و آخر ما است و وظیفه ما است که در کنار آنان باشیم.
کد خبر: ۶۹۷۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۷ - 12October 2024

امروز حمایت از مردم مظلوم فلسطین حرف اول و آخر ما استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «کوروش زارعی» مدیر مرکز هنرهای نمایشی حوزه هنری امشب در یادواره شهدای هنرمند شهرستان نوشهر که در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار شد، با بیان این که خوشحال و خرسند هستم که در جمع هنرمندان هستم، اظهار داشت: هنرمند واقعی شهدا هستند که جان خود را تقدیم کردند.

وی با اظهار این که شهدا شاهکار‌های روزگار هستند که جان خود را در در راه خداوند و اسلام دادند و کار بزرگی کردند، افزود: امیدواریم ما هم روزی به این جایگاه برسیم تا بتوانیم از جان شیرین خود برای دفاع از مظلوم اسلام بگذریم.

زارعی به فرمایش حضرت امام راحل مبنی بر صدور. انقلاب به جهان اشاره و بر لزوم تبیین دستاورد‌های ۴۴ ساله نظام اسلامی تاکید کرد و گفت: تمام دنیا به دستاورد‌های جوانان ما افتخار می‌کند و غبطه می‌خورد.

وی با بیان این که طبق فرمایش حضرت امام جنگ برای ما یک نعمت بود، اذعان داشت: دفاع هشت ساله برای ما یک نعمت بود و دستاورد‌های برای کشور ما داشت که تبدیل به یک ابرقدرت در جهان شدیم و اگر به آمریکا و اسرائیل می‌گوئیم هیچ غلطی نمی‌تواند بکنید، از دستاورد جوانان کشور است.

مدیر مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری با بیان این که جهان روی ما حساب می‌کند، بیان کرد: اما فراموش نکنیم خائنانی در کشور وجود دارند که به وطن خیانت می‌کنند.

وی با اظهار این که دیروز شهدا در صف خط مقدم جنگیدند و خون ریختند و با دشمن مبارزه کردند، خاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس یک سانتی متر از خاک کشور را به دشمن ندادیم و مردانه جنگیدند تا به امنیت برسیم و دانش پیشرفت کند و امروز وظیفه ما هنرمندان است در خط مقدم جبهه بایستیم و با هنر و کارمان دستاورد‌های نظام مقدس اسلامی را تبیین کنیم.

این کارگردان سینما افزود: ایران امروز آن ایرانی نیست که اول جنگ حتی سیم خاردار نداشت و باید با کار‌های هنری دستاورد‌های بزرگ را تبلیغ و تبیین و انقلاب خود را به جهان صادر کنیم.

وی عنون کرد: باید با ابزار هنر دستاورد‌ها را صادر کنیم و به جهان بگوییم که ۴۵ سال برابر ابرقدرت‌های عالم ایستادیم و اگر امروز در آمریکا، انگلستان و اروپا مردم با مظلومان فلسطین همراهی می‌کنند، نشأت گرفته از جمهوری اسلامی است.

زارعی گفت: می‌توان نترسید و علیه اسرائیل و قدرت‌های ظالم قیام کرد و امروز حمایت از مردم مظلوم فلسطین حرف اول و آخر ما است و وظیفه ما است که در کنار آنان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار