نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری:

معرفی شهدا و رزمندگان طلبه با انسجام صورت گیرد

آیت‌الله «موسوی‌اصفهانی» گفت: ای کاش معرفی شهدا و رزمندگان طلبه با انسجام صورت گیرد تا قشر جوان با ایثارگری این قشر آشنا شوند.
کد خبر: ۶۹۷۹۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۹ - 12October 2024

معرفی شهدا و رزمندگان طلبه با انسجام صورت گیردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیین رونمایی از کتاب «عبای آسمانی» روایت زندگی طلبه شهید «محمدباقر جواهری» همراه با حضور آیت‌الله «سیدمصطفی موسوی اصفهانی» مدیر حوزه علمیه استان همدان و نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، سردار سرتیپ دوم پاسدار «مهدی ظفری» مدیر اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان، «مجید صفدریان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در منزل مادر این شهید والامقام برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه استان همدان در این مراسم اظهار داشت: با توجه به آیات قرآنی فراوانی که در مقام شهید نازل شده است، مردم ایران افتخار آشنایی با این واژه را دارند و جوانان ایران زمین در دوران دفاع مقدس در راه خداوند تبارک و تعالی جان خودشان را در طبق اخلاص گذاشتند.

وی افزود: روحانیون باوجود اینکه می‌توانستند در مسائل فرهنگی در پشت جبهه هم نقش موثری داشته باشند اما به جبهه‌های حق علیه باطل رفتند.

موسوی‌اصفهانی با اشاره به مقام شهدا، گفت: شهدا با خدا معامله کردند و ما هم غبطه آنان را می خوریم که آیا ما هم لیاقت شهادت خواهیم داشت.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر معرفی هرچه بیشتر نقش روحانیون در دوران دفاع مقدس، متذکر شد: ای کاش معرفی شهدا و رزمندگان طلبه با انسجام صورت گیرد و قشر جوان بدانند طلبه‌هایی که مظلوم هم هستند از تمام هستی خود برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلام گذشته‌اند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها